Katterna och vi åker på semester
Nu bär det av en vecka till stuga på Västkusten. Katterna brukar följa med och så även i år. Den ende som vi lånat bort till svågern är Ludde som fortfarande är lite för "busig" för att ta med till hyrt boende. Han gillar mest att flänga runt och fånga flugor och jaga Rasmus och vi kommer att bo trångt så sådant lämpar sig inte där
Så honom fick vi säga hejdå till ikväll för en vecka framåt
Lite ledsamt men han får det bra. Rapporten i kväll löd att han låg under soffan
men han tinar väl upp framöver hoppas vi.
Jag kommer att ha tillfällig uppkopplingsmöjlighet till Internet så jag poppar in lite då och under kortare perioder.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Då önskar jag att ni får en härlig semestervecka med mycket sol och lagom värme.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Ha nu en härlig semester :)
Låter skönt, ha en skön semester….även Ludde får ju egen semester…från er 

Fin sommarbild.

Ha en härlig semester!
Jag får också önska dig en härlig semester!
Vill också passa på och tacka dig för allt jobb du lagt ner i sökandet efter försvunna katthonan Lucia i Göteborg, suveränt! Hoppas det skall hända något positivt snart när det gäller Lucia.
Ha en härlig semester nu Kattassen! Det var en passande semesterbild du hade lagt in där! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hoppas på en bra semester utan åska…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Tack alla goa "hittekattare". Ber att få önska er alla en härlig sommar tillbaka var ni än befinner er! Eftersom vi alla här har fullt hus med alla våra djur är det inte helt lätt att komma iväg hemifrån men vi försöker i allafall byta miljö någon vecka varje år (helst tillsammans med katterna förstås!)
Nu har vi ju haft en otrolig period med massor av värme och sol vilket dessvärre verkar vara på väg att dra sig tillbaka men det blir säkert någon stund för Baffe att inta sin stol (enligt bilden ovan)
#5 Ja annebeate dessvärre kände jag inte att jag har varit så aktiv för Lucias finnande som jag hade hoppats. Det har varit en fullspäckad tid nu före semestern som skulle kombineras med så mycket annat. Jag har varit där och spanat och frågat runt samt lagt ut lite lappar. Jag tror dessvärre inte att det givit någon respons alls dessvärre. Det får mig att tro att Lucia inte längre är kvar där. Annars skulle säkert någon av de 100 hushåll som fått en lapp hört av sig tycker man. Hoppas nu att någon annan kan fortsätta lite. Ni får puscha i tråden!

Ha en trevlig och skön semester kattassen med kattfölje.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Ha nu en jättetrevlig semester, hälsa familjen!
Härlig bild på Baffe, han är så himla grann (och grandios ) den pojken!

#10 Tack Kusten och alla ni andra!
Måste lägga in veckans första semesterbild på Baffe. Han är otrolig på att anpassa sig till nya miljöer. Få katter har en sådan förmåga att slappna av och "supa" in rätt känsla direkt. Här är han uppflugen på räcket och där ser man hur "grandios" han är

Önskar dej o dina fina pälsknuttar en riktigt skön semester, koppla av nu Kattassen!
vilka härliga bilder, ha nu en skön semester Katttassen, och njut av ledigheten
Maggan47