Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 2076 ggr
annepetra
0

försvunnen svart katt

kastr hane 1 år,försvann 1/4 van innekatt,inte märkt el halsband,sökt efter på de flesta sätt men inget resultat.

Försvunnen mellan Eslöv o Höör mkt saknad

ring 0709-433336

annebeate
0

Kan du närmare ange var han försvann. Har du något foto på honom som du kan lägga in på tråden. Om inte beskriv honom. Det kan finnas personer här på forumet som kan bo i trakten  eller känner någon som gör det och som kan hålla utkik. Sätt upp mängder av lappar och förse lapparna med avrivningsremsor med ditt telnr. Många gånger kan hittelön vara bra att locka med. Anmäl honom försvunnen till polisen. Efterlys honom på olika kattsidor och på Blocket.

Hoppas så att du finner honom. Ge inte upp utan fortsätt leta aktivt efter honom.

Hawknestgrove
0

Sätt även in denna på Kattpolisen

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

annepetra
0

Hej alla

han är helsvart kanske det har blivit något vitt strå under hakan hade två när han rymde,liten kompakt katt,lite strävhårig päls van innekatt,uppfödd av mig hittades som 2-3 veckors unge,mkt människo vänlig inne, dock mer reserverad ute.Platsen han försvann ifrån Snogeröd-Kungshult.har annonserat och anmält försvunnen,polis anmält,tittat på tänkbara kandidater på jourhem o internet,utan resultat hittills.

annepetra
0

Fortfarande mkt saknad,inget resultat på mina annonser.Ska leta i kamerorna efter en bild på honom som vuxen återkommer.

annepetra
0

ingen som sett min älskade kiseGråter

Hawknestgrove
0

Förstår hur ledsen du är…..KRam

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

annebeate
0

Förstår att det känns så jobbigt att inte ha hittat honom.Gråter Har du hittat något foto du kan lägga ut. det är ju bra om du annonserar. Har du lagt in efterlysning och då helst med bild på honom  på Blocket och under www.katter.nu?