slut på livet vid 10 v?
Man får hoppas att de anstränger sig mer för att hitta nytt hem.Han kan inte rå för att han är en liten kille.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
fick ont i magen….
ja..vet inte längre vad jag ska skriva åt allt elände som pågår..man blir både Så förbannad och djupt ledsen och känner sig så hjälplös.. men inget av detta hjälper bla detta lilla liv. Hade detta gällt nu så hade jag kunnat ta emot han på en gång, lilla killen* och älskat han för precis den han var, Förhoppningsvis Är..
har sagt mitt i tråden nu. Hur är det? Får man hota med avlivning på Bukefalos?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Herregud så kallhjärtat hon skriver, "här har ni en underbar bild på undervärket:" om lilla honan och sen "ignorera hennes bror bredvid, " och hur sjutton kan man glömma bort Blocket när man säger sig annonserat överallt 
men nu tror jag läste alldeles galet, lever lillkillen???
var bor dom någon som vet?
usch och fy så hemskt!! att bara ens kunna tänka tanken att avliva honom!!
Bor i Hässleholm står det iallafall, jag får då intrycket att lillen lever
Röd/creme killar är väl inte då så svårt att hitta familj till inte.
Stort Tack Hawknest för det du skrev inne där!!
7 Tack, jag såg det nu, orkade inte läsa allt första gången..
Hoppas verkligen dom sätter ut han på blocket och då när han blir 12v lillen..att han får leva den tiden..också.. jag skulle kunna ta emot han, men vet inte hur jag ska göra om jag ska gå in och skriva det där.. eller?? fy för dessa j-kla avlivningshot som människor oxå sedan gör!! Hur f-n är man funtad som människa som gör sådant här.. ett stort ?
Såg att dewt är en här inifrån, som vill ta hand om kissen. Då kan väl lilla reskassan komma till nytta? Lite? Snälla?

Finner inga ord för hur vissa kan resonera…den här människan skulle inte ens ha en fluga som husdjur…tviiiiii säger jag bara!!
Jag har en kompis i Hässleholm som kan hämta katten redan imorgon om någon kan ta kontakt med människan.
Usch, så hemskt
Hur kan man göra så mot en levande, helt frisk, varelse!
Hoppas verkligen att någon kan ta hand om den lille. Sååå söt! Jag kollade blocket nyss och ingen annons har kommit ut än..
*** Medarbetare på belgiskjättekanin.ifokus ***
Var det någon mer än jag som kan ta emot han??
Ok! nu hänger jag med.. Tervmatte kan ta emot han! Hoppas verkligen ni får kontakt med männskan och kan hämta den lille!
Jag skulle också kunna ta den, men han ska väl gå med mamman tills han är 12 veckor, nu när mamman finns på plats.
Jag PM henne och hänvisade till hittekatter och min e-post.
Nu får vi bara hoppas …
Hade de ej bott så långt bort så hade han kunnat komma hit..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Josefa, personligen så hade jag nog helst velat att katten kom bort därifrån så fort som möjligt. Hans lilla liv hänger ju på en skör tråd. Så bättre liten och bortkommen än stor och omkommen….Galghumor……
Tack Tervmatte* och alla ni andra! jag förstod ej allt tror jag har värmeslag totalt idag.
som sagt nu finns det redan flera hem till lillen men jagosambon kan ta emot han med om det kör ihop sig.
ja det är ju bra om det finns flera utvägar!

Behövs respengar vet ni att ni kontaktar mig för bidrag från Daisys Reskassa. Ett PM med detaljer är allt jag behöver när transporten är gjord.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
hoppas nu den lille slipper dö!
Kollade precis en till vända inne på djurhem och där är 4kattungar som jag tolkar som ska avlivas vid 12v ålder om inga hem har funnits då eller innan.. jag tror jag har totalt värmeslag idag
tror inte jag fattade hälften där inne Heller vad det handlade om helt..
Men vi ställer upp om vi behövs, kanske även får bli för de på djurhems sajten med.. om inte min syster skulle göra slag i saken och skaffa tisseungar som hon tänkt efter sin älskade Misse som tyvärr fick somna in pga cancer.
Så himla tråkigt… Varför sr de till att kattungarna kommer till?
Självklart om de har en avlivning hängande över sig så ska de plockas därifrån med det samma. Men jag fattade det som att han skulle avlivas eftersom ingen vill ha honom. Vet de bara att han hämtas när han är 12 veckor så får han nog leva. Eller??
Visst har du rätt. MEn såna litar inte jag på för 5 öre. Verkar ju vara lika känslolösa folk som i fallet Ozzy. allt var ju fixat nytt kärleksfullt hem, men nä, de hade betsämt sig för att han skulle dö. MAgkänsla, bara…….
Det skrivs om Guccis blå ögon, det känns som det ändå är menat som en annons för honom Jag tror att om de vet att han flyttar vid 12 veckor så kommer han inte att avlivas.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

Jag har skrivit och bett henne kontakta mig. Har fått en intresseanmälan på beige/gul kattunge… ska kontakta dem och se om de fortfarande är intresserade.
Blir så arg, hur kan man tänka såhär??!!
läste det…. Men jag är ändå inne på, att det är opålitligt. Kattungen bör bort så fort det bara går. JAg brukar tyvärr ha rätt i mina aningar.

Sjukt skriva så gulligt om hinan o så kalt om broder sinnes! Hoppas ni kan rädda den lille killen.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Det var det sjukaste jag läst på länge…
Det västa är ju TS (alltså på Bukefalos) som avslutar med att tycka att ALLA ANDRA är hemska människor som inte agerar förrän avlivningshotet gör sig gällande. Jag kokar…
#34 Det är alltid enkelt att skylla på andra.
Nån som vet hur det gick? Kommer Tervmatte kunna ta dem?
Jag har inte hört något från henne och jag hoppas att det är sant att hon hittade ett hem åt kissen…
Det får vi hoppas..för det fanns/finns ju flera spekulanter på lilla missen.
Känns alltid lite oroväckande när det blir helt tyst 
ja putt och det är tyst på tråden med. jag har ju bevakning på mail.
Var just inne och läste och det lät ju som att det fanns en lösning. Kanske Tervmatte som avses? Vilken otrligt sorglig historia
. Framför allt säger det någom hur människor tänker som jag helst hade velat slippa att veta… Jag hoppas verkligen att det löser sig för lille Gucci!
(Röda katter i alla kulörer (även vuxna) bokas alltid först på katthemmet där jag jobbar så det kan inte ha varit någon enorm kraftansträngning som har gjorts för att hitta ett hem)
Jag hoppas nu att det verkligen finns ett seriöst hem till den lille killen..
puttar upp, hur har det gått
Maggan47
ja vad har hänt?
Putt
ja jag förstod det, som om Tervmatte skulle ta sig an den lille. ……
som jag skrev i #37 så har jag inte hört av henne och jag har inte fått ta katten.
Hoppas att hon verkligen hittade ett hem åt kissen ..
Åh….. fy 17……..och du som kunde ta den lille och allt!