Letar långhårig helvit kisse
Jag letar efter en långhårig helvit kisse. Jag vet att det är rätt ovanligt att dom dyker upp men ifall det skulle dyka upp någon så är jag i vilket fall som helst intresserad.
Hane som hona spelar mindre roll eftersom att jag kommer att kastrera katten om den inte redan är det.
Jag är stödhem åt KKS och har just nu 7 stödkatter och 2 egna så jag är väldigt kattvan. Tills vidare kommer katten att vara innekatt så det är viktigt att katten passar som det.
Jag bor i en stor trea och alla katter här är jättesnälla, även hunden (schäfer) är jättesnäll mot alla nya kissar som kommer till vårt hem. Dom börjar bli vana 
Så om ni skulle hitta ngn så hör gärna av er till mig!
Det finns väl 1-2 vita katter i Tomelillakolonin.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Tomelillakolonins katter är korthåriga tyvärr, annars hade det nog varit super enkelt att hitta hem till dem trots att de är väldigt skygga.
Även en tusenmilafärd börjar med ett steg.
/Pernilla
Jag tror det är så att man faktiskt bara får ha 9 katter utan tillstånd.
Mealyn: Du har helt rätt.
Även en tusenmilafärd börjar med ett steg.
/Pernilla
det gäller 9 vuxna katter.finns det inte kattungar också?
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Ja det gäller vuxna katter, men det står inte ovan om det är kattungar eller ej.
Jag skulle tro att stödkatterna Elega har faller under KKS och ej henne som privatperson då hon ej äger dem utan bistår en förening
Nej, det gäller inte ägande utan att man håller 9 katter. Katter på foder räknas in i denna kategori, så även stödkatter skulle jag tro.
I en annan tråd står det 3 vuxna stödkatter och 4 kattungar.
Kanske är det olika beroende på förening, men bor inte stort nog ändå för att överskrida 

Jag har 3 vuxna stödkatter, 2 egna och 4 kattungar som #10 har skrivit. Så jag får ta in en katt till =) För jag har hört att kattungar inte räknas in. Annars så flyttar ju faktiskt dom kattungarna om 1 månad drygt så då blir det bara 5 katter kvar.