Bjuder in till fest!
Dom som vill från hittekatter är välkomna! Sovplats finns=)
Det kommer att bli grillning, bål och tilltugg. Är vädret fint så kommer det att hållas lite aktiviteter ute. Såsom brännboll mm.
Plats: Västerås
Tid: Lördag kl 15-01
Välkomna!
Är det nu lördag idag eller nästa lördag? :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Nu=)
*puttar*
Den 11:e
Vad roligt det hade varit, men tyvärr så jobbar den helgen..
Hoppas några andra kan komma…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Trevligt ! Hade jag haft en privat helikopter hade jag kommit !!!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

hmm.. varför står det "tillträde nekas" när man försöker gå in på din sida MammaL?

"Du kan inte besöka den här sajten. Sajtvärden har inaktiverat medlemskapet på den här sajten. Medlemskap kan t ex inaktiverats om sajten har missbrukats eller om regler inte följs."
märkligt..
Jag blev nyfiken. Kom in direkt.Lätt som en plätt !! Kanske något tillfälligt fel???
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

#9 nej jag minns att det inte fungerat för mig förut heller. märkligt. kan gå in på alla andras.
Man kan om man vill, välja om ens egen personliga sida ska vara öppen för alla eller endast för sina vänner.

#11 aha. då är det kanske så det är. :) lite tokigt att texten är utformad så att det nästan låter som att den som har sidan har gjort något fel och blivit spärrad på något sätt.
#12: Nej det har jag inte…hihihihi vad jag vet iaf=)
Ja nu handlade tråden inte huruvida man kom in på min sida eller ej i utan om festen jag ska ha på Lördag…
# Jag kan ju alltid ta min lyxhelikopter och hämta dig…eller vad säger du, hahahaha!
Kram!

#12 nej jag vet. jag tänkte bara att det hade varit trevligt att kunna gå in på din sida och läsa om dig. så man vet om man vågar komma. :P