Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 795 ggr
MammaL
0

Bjuder in till fest!

Dom som vill från hittekatter är välkomna! Sovplats finns=)

Det kommer att bli grillning, bål och tilltugg. Är vädret fint så kommer det att hållas lite aktiviteter ute. Såsom brännboll mm.

Plats: Västerås

Tid: Lördag kl 15-01

Välkomna!

Mari
0

Är det nu lördag idag eller nästa lördag? :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

MammaL
0

Nu=)

MammaL
0

*puttar*

MammaL
0

Den 11:e

essut50
0

Vad roligt det hade varit, men tyvärr så jobbar den helgen..

Hoppas några andra kan komma…

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Debattia
0

Trevligt ! Hade jag haft en privat helikopter hade jag kommit !!!!

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

sagodjuret
0

hmm.. varför står det "tillträde nekas" när man försöker gå in på din sida MammaL?

sagodjuret
0

"Du kan inte besöka den här sajten. Sajtvärden har inaktiverat medlemskapet på den här sajten. Medlemskap kan t ex inaktiverats om sajten har missbrukats eller om regler inte följs."

märkligt..

Debattia
0

Jag blev nyfiken. Kom in direkt.Lätt som en plätt !! Kanske något tillfälligt fel???

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

sagodjuret
0

#9 nej jag minns att det inte fungerat för mig förut heller. märkligt. kan gå in på alla andras.

Imasy
0

Man kan om man vill, välja om ens egen personliga sida ska vara öppen för alla eller endast för sina vänner.

sagodjuret
0

#11 aha. då är det kanske så det är. :) lite tokigt att texten är utformad så att det nästan låter som att den som har sidan har gjort något fel och blivit spärrad på något sätt.

MammaL
0

#12: Nej det har jag inte…hihihihi vad jag vet iaf=)

Ja nu handlade tråden inte huruvida man kom in på min sida eller ej i utan om festen jag ska ha på Lördag…

# Jag kan ju alltid ta min lyxhelikopter och hämta dig…eller vad säger du, hahahaha!

Kram!

sagodjuret
0

#12 nej jag vet. jag tänkte bara att det hade varit trevligt att kunna gå in på din sida och läsa om dig. så man vet om man vågar komma. :P