Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettdjurskyddsfrågor
Läst 1417 ggr
modellflickan
0

Kattmördare i Värmland!

Har ni läst i kks gästbok? www.kks.nu

En katt har blivit plågad till döds i Värmland. Någon som vet mer om detta?? Det är ju fruktansvärt!!

Mer info snälla!

vanessa
0

Urk. Orkar inte med allt detta hemskt om händer runt om. Vill bara sätta näven i bordet och säga åt folk att skärpa sig. Samtidigt som jag gör det, så ska jag uppmana alla länders ledare att åka till en ö och slåss själva så slipper andra dö. För det är ju trots allt de som bestämmer och vill styra. Då ska de vara de som står i skottlinjen, inte deras folk. Några av många saker jag vill göra.

Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Sessan1
0

Har dom stängt sidan, där på KK_S??

Kommer inte in där :((

Försökte även att komma dit från min hemsida, men det blev samma sak där:

This domain ("www.kks.nu") is registered and maintained by one of our customers.

Info More about Niue

Blue Latitudes
"Niue… a glimpse of Polynesia not yet ravaged by mass tourism"

For more information on how to register your own .nu domain go to the .NU Domain Ltd website at www.nunames.nu

Sessan1
0

Håller dom på att flytta sidan till passagen?

http://hem.passagen.se/kattkommando_syd/

hittar inte till deras sida därifrån heller???

Faxlin
0

Jag var in alldeles nyss. och det gick bra.
Håller med om att det är vidrigt. Ska detta sattyg aldrig sluta.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sessan1
0

jaha nu funkar det igen:))

Var väl ngt underhållsarbete med sidan kanske?

Sessan1
0

Visst är det vidrigt, håller jag fullständigt med om

låt dessa vidriga varelser få BRINNA I H******T flera ggr om!

modellflickan
0

Sessan

Konstigt att du inte kom in först. Jag säger som du, må f-nskapet brinna i h*****t och plågas ihjäl flera gånger om! Skrikandes

Finns det ingen som har mer info om detta?

Hoppas verkligen han åker fast. Och det snarast! Han är inte frisk och kommer göra om samma sak! Det börjar med djurplågeri för att sedan gå över till människor. Detta har bevisats så många gånger.

Hawknestgrove
0

Hittar inte inlägget, vilken av sidorna i gästboken är det?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

modellflickan
0

Gunilla

Inlägg 1600 och 1601

Hawknestgrove
0

Ja, jag saknar ord, tack för att du hittade det. Då är vi där igen, det är antagligen något som smittar, denna gång från Norge. Det går en epidemi där, väl omskriven i  Verdens Gang, det låg väl ute här med? Det är nackdelen med pressfriheten. det väcker känslor av alla de slag. Vem vet, sådana där sjuka individer kanske just är inne på våra sidor och kollar. Den tanken slog mig just……Vad tror ni?

brutt
0

Om den som gjort det skulle vara så psykiskt sjuk att den gjorde sådana saker för att njuta av att skada eller göra andra upprörda skulle detta naturligtvis kunna vara möjligt.Kan också handla om en katthatare eller fler huvudsaken är för katternas skull att det polisanmäls och en ordentlig utredninng görs.Ingen större ide att spekulera om motiv innan.

Sidentass
0

#10 ja..det kan nog ligga mycket i vad du säger, kanske går dessa vidriga handlingar som en epidimi bland en samling idioter..nu är man här igen..där man inte kan tygla sig knappt..ilskan kokar i mej och det finns ingen som helst ursäkt för sådana här vidriga handlingar..det är så fruktansvärt..så skrämmande så ledsamt, sorgligt orden räcker inte till..

Siden

Engla
0

Jag blir både arg, ledsen och besviken på mänskligheten! Hur kan man göra något sådant!?Skrikandes

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hawknestgrove
0

Ja, vi vet ju, att tex  när man ska leta efter pyromaner, då skall man först och främst söka bland brandmännen. Såna där wackos vill vara på plats och se först. De får ju en kick av att se eländet, samma sak här. Som sagt, vad jag vill säga om sådana  passar sig inte här, men vad sägs om ett blylavemang kaliber 30.06? Då kanske ni förstår hur illa jag vill sådant avskum

modellflickan
0

Gunilla

Jag förstår precis vad du menar och jag håller med dej helt. Mitt förakt och hat för djurplågare är enormt stort.