Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 1144 ggr
Magda
0

Katt- taxi skåne syd skåne ;)

jag har ju fått körkort och har nu bil!

så behöver någon hjälp att köra katter till nya hem eller liknande så kan jag ställa upp på rimliga avstånd mot bensinpengar.

jag bor just nu i Rydsgård, flyttar om ett par veckor men vet inte vart..

just nu är jag hemma med min ettåriga son som också åker med. så jag kan de flesta dagar men inte resor på hur många timmar som helst..

men något kanske jag kan hjälpa till med :)

OBS kör inte inne i malmö och lund och liknande städer,än iallafall.. är lite kör rädd än..  då får ni möta upp i utkanten.

martdat
0

toppen, körhjälp är guld värt för dem utan bil,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

anebit
0

putt för denna hjälp!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Magda
0

kan tillägga att i bilen finns INTE air condition så de allra varmaste dagarna är ju inte bra om jag ska köra längre sträckor.. men behövs jag så hör av er så ska jag försöka hjälpa..

Debattia
0

Toppen ! Det ska jag skriva upp i min bok !!!Jättesnällt av dig !!

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Hawknestgrove
0

Det behövdes ju körning för Molle till Kungälv? Kanske någon kunde möta upp på vägen?Var det inte Zingos som kunde ta hand om kissen men inte kunde åka?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Magda
0

#5 vart finns molle då?

Hawknestgrove
0

Magda
0

det är ju tyvärr lite långt iväg för oss att hjälpa… för det var från Ronneby till Gbg han skulle om jag fattade det rätt?

Hawknestgrove
0

Finns ingen som kan ta den lille en bit på väg då? Lille Molle, hem fins  och om någon kan hjälpa till att köra? Bor på fel sida GBG, annars hade jag gärna kört en bit!

Magda
0

#9 ja jag bor ju helt fel till för att ta honom någon bit alls :/ blir ju lite tokigt om han ska åka ner en omväg runt skåne dessutom.. jag bor ju nästan ända nere vid malmö..