Stockholms Katthem har öppet hus den 9 december
Öppet hus i Julens anda på Stockholms Katthem
Kom & hälsa på alla våra fina katter . Det blir också lotteri och glögg , lussekatter, kaffe & kakor. Sen så har vi fina julklappstips som Katthemmets fina kalender en mycket uppskattad present samt T-shirt, muggar och pennor och mycket mer. Så ta en tur till Stockholms Katthem den 9 december mellan 14.00-17.00 & sprid lite julglädje till katterna . Hitta dit klicka här
Tills nästa gång
Ha de bra
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Hoppas att ni får en lyckad dag med många, många besökare! Hade så gärna kommit om man hade haft rimliga avstånd, för långt att åka från Smålandsskogarna…önskar er allt lycka till på Söndag!
Sidentass

Åh, jag hoppas att jag orkar komma, det vore trevligt. Men håller på med så mycket nu i katternas tjänst. Är luddig och övertrött. Om jag inte kommer så önskar jag er en underbar dag.
Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

#13 Det var inte snällt med den bilden
. Jisses så söt.
Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
man gör vad man kan 
Jag är oxo helt såld på din Mojje, Eva.
Sitter alltid lika fånigt leende och vill bara klappa honom….
Vi ses kanske på julbasaren i Västberga på lördag.
Jag kommer och fikar med ett litet gäng kattväninnor i släptåg!
/Pelusa
Hrm hehe… asså inte kattväninnor precis utan väninnor som är kattvänner.. (eller hur man kallar't)

(Skum svenska…)
va kul ja då kanske vi ses ….och Mojje e jättesöt även i verkligheten *L* och gillar dessutom att kelaoch bli pussad på ,kan intebli bättre *L*