Mager siames i koloniomr. Sthlm
Hej!
Jag brukar hålla till på Siames i fokus men tittar ofta in här. Den här efterlysningen ligger också på Siames i fokus men vidarebefodrar den här med, för säkerhets skull:
http://www.blocket.se/stockholm/Siameskatt21761457.htm?ca=11&w=1
Det ska vara en mager siames i ett koloniområde i Stockholm. Nån som finns i den trakten som kan hjälpa till?
Mvh
Tozzis matte

Länken blev fel!
http://blocket.se/stockholm/Siames_katt_21761457.htm?ca=11&w=1
Hoppas det funkar nu!
Nu har jag mailat lite hemside-info där hon kan lägga upp annons på katthems sidor där ofta folk letar sina bortsprungna katter. Även info om att den kan vara chippad etc.
Får ringa vid senare tillfälle.
SKS forum är också bra, när det gäller raskatter…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jag har titta på annonsen o fattar inte vilket koloniområde det gäller. Hur ser ni det? Det är flera timmar mellan vissa.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Knappast. För där pinnen är är ju mitt i Vaastan. Eastmaninstitutet ligger ju vid Vasaparken
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#6 Då är det väl så att annonsören har sin lilla kolonistuga någon annanstans och där sett katten.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Ingen som hört nåt mer om katten?
Jag har mailat tidigare i veckan och ringt idag och lämnat röstmeddelande, så får se om hon hör av sig endera vägen.

#9 Jättebra! Hoppas hon hör av sig snart!
Är det någon som har fått tag på kvinnan än? och fått veta vilket område det gäller? jag bor nära ett koloniområde, men hur stora är oddsen att det är just där :/

#11 Ut och spana Siames i buskarna!
Man vet ju aldrig..
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Ska hålla utkik när jag ändå är ute och letar efter min kisse :)

Någon som vet hur det har gått med siamesen?
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Speciellt om någon har fått reda på i vilket koloniområde det gäller…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Tyvärr har jag inte hört ett pip, har ju både mailat och ringt samt lämnat meddelande på hennes mobilsvar, så vill hon ha min hjälp har hon flera sätt att kontakta mig.
Jag mejlade annonsören direkt annonsen kom ut på blocket för jag hade sett en annons om en försvunnen siames sedan i vintras.
Fick inte heller något svar.
Är det någon som fick reda på något om denna katt? Kom och tänka på den när jag såg en efterlysning på Kattvärnets hemsida där en Siamse hade försvunnit.
Hoppas bägge har kommit tillrätta.
Tyvärr hörde jag aldrig av henne, trots jag både mailade och lämnade meddelande på hennes mobilsvar.
Synd när folk annonserar och sedan inte hör av sig. Det kan ju hända att det har löst sig för katten ifråga, men det vore ju skönt att veta i så fall.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"