Är på kattjakt... igen!!
Det är bara att acceptera, jag är en kattmänniska och vill gärna ha en kisse nu när sorgen lagt sig en smula efter Lina… Hehe, Lina kom till mig i en dröm och jamade att men självklart ska du inte vara ensam matte!!
Ska åka ut till katthemmet endera dagen och kolla lite också… Men som alltid när det gäller djur så ska jag verkligen känna att det känns rätt…
Har en dröm om en kattunge, långhårig men färgen är nog inte så viktig, huvudsaken är att personligheten stämmer!
Kram på er alla andra kattmänniskor där ute! 

Många Goa Kramar
Annisangel
klart du ska ha en kisse igen, när min T imjan dog förra året, endast 5 år gammal, sa jag, nu räcker det med Flisan och Beata, men några veckor senare flyttade Sigrid in, alla fd hemlösingar av olika skäl, 2 födda ute, Beata perser dumpad
Maggan47 som tycker du ska kolla här inne också efter katter, finns så många
Ja, har man haft katt hela livet så är man fast i dessa gosingar!
Hmmm, ja men kan man kolla härinne också??? Trodde att det bara var för olika stödhem och dylikt…? Men om det går så självklart kan jag kolla här med!
Många Goa Kramar
Annisangel
stödhem är bara en provisorisk lösning, permanent hem är det bästa för alla, tyvärr inte så gott om dom, men det är det vi jobbar för alla, lycka till med letandet
Maggan47
Tack maggan 
Många Goa Kramar
Annisangel

Kolla in underbara JP o Tyr två jätte goa kisar som har sökt hem sen i vintras.Be höver verkligen få komma in i till ett bra hem.
De bor i lund men transport går alltid att ordna.
sen är det akut fallet med en mamma o bebisar på ca 8 veckor som desperat letar hem. Både stöd o varaktigt
Lycka till i valet av kise!
kolla trådarna JP o Tyr o akut svältande katter 2 .
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
OCh de två bröderna som Siberlina talar om! Deras matte som ska dö….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Kolla oxå här Vi söker hem finns många snygga katter..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

ett litet tips bra. ska du köpa en kattunge vill den helst ha en kattkompis. många (alla?) katthem säljer inte kattungar ensamma. :)

bäbis tråd
Bara små sötnosar som letar hem.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad