Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttill-minnet-av
Läst 1737 ggr
linjon
0

Min älskade Bus somna in igår.....:(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara berätta för Er alla att igår så somna min gamla katt Bus inGråter

Har skrivit om han här i början av året här. Han fick  en blodparasit och höll på att dö. Efter många behandlingar…. så kom det bara tillbaka och de kunde aldrig med 100 procent fastställa vad det var han hade fått men man misstänkte en blodparasit.

Förra veckan så blev Bus sämre igen……hade hänt 3 gånger innan och jag åkte in med han igår….han var då jätte svag och orka varken äta eller dricka…bara låg och sov.

Jag hade på känn att nu finns det nog inget mer kvar att göra för han……han var ju gammal också och veterinären sa det att han kanske inte orkar att gå igenom samma behandling igen så de tyckte att vi skulle låta han somna in…så det fick tyvärr bli så……

Bus blev 16 år men gud så jobbigt det var att ta bort han……..det var det värsta jag har gjort i hela mitt liv…..mår fortfarande jätte dåligt………Gråter

Sätter in en bild på min älskade Bus…..

Sköt om Er alla och ha det så bra

Kramar Linda med katter

Ps.Till Er alla som kommer ihåg min katt Morris som fick cancer i början av december förra året så lever han än….det är helt otroligt för veterinären ville ju att jag skulle avliva han med en gång…….men klart…han har blivit sämre men än så länge så äter han,kelar och är jätte social……så vi får se hur länge till han hänger med.

siberlina
0

jag beklagar sorgen ,jag vet   hur jobbigt  det  är,,för 2  år sen dog min sotis

Josefa
0

Så sorgligt att katterna också blir gamla, men gamle Bus fick ett värdigt slut.

Sov så gott lilla Bus

emjon
0

Beklagar sorgen efter lilla Bus och du har min fulla medkänsla för det är tungt att förlora sin vän. Lilla Bus fick ett bra liv hos dig och nu visade han att han inte ville vara med längre.

Nu har han det bra i regnbågslandet tillsammans med många av våra älskade vänner.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Bumbis
0

Beklagar sorgen, vilken vacker katt han var Bus. Det syns att han hade pondus.

Det går inte att beskriva hur man mår när ens älskade vän gått bort. Man går som i en bubbla och vankar av och an. Det är fruktansvärt.

Men han hade ett bra liv linjon, försök fokusera på det.

Vila i frid vackra buspojken.

Hawknestgrove
0

Kram på dig. Nu mår han bra efter ett långt liv och han fick ett värdigt slut.

JAg är så krass, så jag räknar varje dag över 10 år som bonustid på både hund och katt. Då går det lite lättare att bära sorgen…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

huskatt08
0

Massor av tröste o styrke kramar till dig. Han var otroligt fin Bus.

catfoot
0

Tröstekramar sänder vi från Catfoot..En vacker kisse, som haft ett långt liv å tillsammans med dig…Kram..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

destiny
0

Sov gott Bus.  

Så vacker han var.

Firinella
0

Sov gott lilla bus…

[LucyInTheSky]
0

Skickar många kramar härifrån..

martdat
0

Beklagar sorgen, jag hadde gjort samma sak, vill inte utsätta en äldre katt för flera behandlingar om jag inte ens vet att den blir bra,  kram på dig,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
0

Tänd ett ljus här! JAg lovar, det hjälper!

http://www.lonely-knight.com/pri/ljus/djurljus4.htm#L50

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

anebit
0

Sov gott lilla Bus och tröstekramar till matte.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

mymlanbus
0

Sov i ro lilla kissen och en kram till matte

Debattia
0

Skickar styrkekramar !!!

Sov gott lilla Bus !! Nu behöver han inte vara sjuk längre utan finns hos dom andra kissarna i Regnbågslandet.

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

annebeate
0

Lille Bus, som efter ett långt liv kommit till det vackra Regnbågslandet där han fri från all smärta är tillsammans med så många andra älskade kissar.

Sänder dig många tröstekramar. En tröst i denna stund är att du har kvar din älskade kisse Morris.

linjon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack tack för allt stöd jag fått……betyder så otroligt mycket just nu……

kramar till Er alla

Linda

Jenna-Gun
0

Känner med dej.

Tröstekramar i massor.

maggan47
0

säger som Gunilla, tänd ett ljus, kramar om dig i din sorg, vet hur det känns, förra sommaren Timjan i cancer, året innan Lucas av ålderdom, 20 år,

Maggan47

Leffe
0

Beklagar sorgen, men han och du fick en bra tid tillsammans. Han har det bra nu och du har många fina minnen att tänka på

MariannE11
0

ledsen för din sorg….inget lätt beslut… men du fattade det rätta att låta honom slippa lida… blev extra berörd då jag själv har en liten Buz som inte mår så bra längre….men du ska veta linjon att han hade det bra hos dej…. att du kunde släppa honom till nästa värld…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/