Ta en titt på denna video
Hej alla kattvänner där ute
Ta en stund och slå er ner och kolla in denna video. Så verklig och så sorglig. Det ger en ordentlig tankeställare till oss alla. Meningsfull och vacker video. Så sann och samtidigt så brutal. Lider så med er hemlösa fina goa katter…Jag önskar jag kunde ta bort eran smärta…
http://www.youtube.com/watch?v=Kbhk8N8SGoQ&mode=related&search=
Vilken sorglig länk. Sitter och lipar fortfarande. 

Ja..den videon var oerhört gripande..vilken text och så vackra bilder..nu tror jag inte att djuren som visade sig här har med sambandet att göra, om jag har rätt i det, så är det fint att dom fått ställa upp som modeller för att få belysa sanningen, filmen berör på djupet..den skulle visas bland allmänheten tillsammans med en beskrivning om de hemlösa katters och hundars levnadssituation. Och varför dom hamnat där. Människans okunskap..
Sidentass *mycket berörd*

Det var en fin film. Säger mer till oss som vet vad detta handlar om dock än de som skulle behöva fatta. Tror som Sidentass inte att dessa hudanr och katter har något med saken att görafrån början.
Jag skulle vilja se en liknande film, fast med våra vanvårdade utkastade och hemlösa katter.
Tyvärr har jag inget bra foto bibliotek gällande sådana kort. Men annars så tror jag det vore en bra sak.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag håller med både dej Åsa och Sidentass. Filmen förmedlade ett budskap. Och den är mycket sorglig och tyvärr även sann. Det även jag ville se var äkta bilder på vanvårdade och hemlösa katter. Det hade gjort större inverkan på folk.