"LÖST"Gunwald i norr söker hem desperat
http://musseman.blogspot.com/ Läs om Gunwald här eller på www.kattinorr.se
Han söker ett eget hem sen en tid tillbaka och det har inte fungerat så bra med andra katter i hans närhet. Han vill ha en egen husse eller matte som han inte behöver dela med någon. Läget börjar bli akut för honom!
Helen
Kattakuten i Norrbotten
Åh, putt för vackra Gunwald!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

putt för vackra kissen!
Putt för vackre röde Gunwald!
Skjuts neråt meddelst kedja går säkert att fixa om någon blir kär nedanför Piteå.
Det har vi ju gjort förr! Resan till Gävle för några år sedan går ju till världshistorien vad gäller engagemang!
Gunwald är verkligen mysigare än mysigast!

Puttar upp, är övertygad om den som får äran att bo hos Gunwald aldrig kommer att ångra sig..han verkar vara så goooo!!
Puttar upp fför Gunwald!!!!
Tack för knuffarna! Ingen i Skellefteå med omnejd som blir kär? Dit kan jag övertala chauffören att åka! (De har en frisbeegolfbana där)

putt!
Här då? Vet inte något om personen, men ändå?
Putt för vackre Gunwald!

Putt igen för den goa kissen..
ja hallå! någon som kan erbjuda en tjusig röd kille ett hem?
Så snygg han är grabben 
Putt för en vacker röd kille med vit skjorta!
Eftersom det finns fler katter hos Kattakuten som söker hem undrar jag varför just den denna kommer ut här,de flesta här har ju huset fullt redan?För han är väl också föreningskatt?
För att jag valde att pusha extra för honom. Vi har ett gäng katter som alla behöver hem men just nu försöker jag hjälpa Gunwald lite extra.
Gunwald behöver ett eget hem då han inte trivs med att bara vara inne. I stödhemmet kan han tyvärr inte få vara ute alls och han mår inte så bra av det. Han är väldigt snäll och go men skulle bli en ännu gladare kisse om han fick vara lite ute, där det är lämpligt för det.

puttar igen för Gunwald!
Putt,hoppas Gunwald får ett hem med inhägnad uteplats!
Putt för lille söte Gunvald!
Och putt putt…
Känns så ledsamt idag för att det är så svårt att hitta hem…Ibland tryter orken för en i den här "branschen"…
Men nya tag i morgon! Tack Gunilla och alla andra för ert puffande och knuffande!
De flesta bor för långt borta eller vill ha en unge, men jag ska hålla ögonen öppna! Tack för tipset!
Putt för Gunwald
Ville bara säga att Gunwald nu har ett stödhem hos en underbar familj i Skellefteå. De öppnade sitt hem för honom efter att ha läst om honom i vår blogg.
Nu är det näste kille i gänget som behöver hjälp. Men om honom i annan tråd!
Grattis!!!!!!!
Ja ett stödhem är ju bättre än inget hem även om det inte är ett permanent hem..än
Vi hoppas ju så klart att de ska bli så kära i Gunwald att han får stanna där!