Vad samlar ni på? (OT)
Tänkte om man har nått här hemma som andra vill ha..
Jag samlar på "glasfigurer som har rosa eller lila i sig.
Har svan, elefant och en fågel redan.
såna här
Samlar oxå på "ramar" som har rosa eller lila färg..
Såna här
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Levande katter förståss?
svarta katter *fniss* det kanske man kan tro ha ha. Nej men jag vet inte om jag samlar på något speciellt. Älskar ju filmer så jag kanske kan ta det då. Har ca 300 filmer och serier.
//Pia
HAppy Catflaskor.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag samlar på Min Hästtidningar! Har snart de flesta numren från starten 72 tills dagens. Samlar även på gamla vykort om har hästmotiv
Min syster samlar på porslinskatter, gärna äldre.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

jag samlar på det mesta med kattmotiv på..hyllorna här är fulla med porslinskatter, katter på gardiner, på paraply, på handukar, på tröjor, strumpor..muggar, skyltar, toarullshållare, pappersrullshållare..har säkert missat massor..men där har vi min samling i ett nötskal, sen är jag också barnsligt förtjust i lilla "hellokitty":-)

Happy Cat-flaskor (har samtliga, även den nya gröna) och naturligtvis tidningen Kattliv.
Fotografera mycket katter, både egna och andras.
Mettan
#8 Har det kommit en ny färg på flaskan??Den måste jag köpa isåfall..
Tack alla som har svarat, kul att få veta vad ni spar på..
#4 Du får väl extraknäcka som filmuthyrare
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Jag samlar på porslins katter

har en samling porslinskatter, samlade stenhåt som barn men svårt att hitta fina väljorda nuförtiden, Sen samlar jag på Tenn saker, alltmöjligt, men stämplat tenn då, hittade en fin vas i tenn på en loppis för bara 30 kr i veckan, helnöjd,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Här ät det katter som gäller! Förutom våra 9 riktiga katter har jag en ganska diger samling med kattbetonade prylar numera.
Här är en av mina favoriter en plåtbricka som jag köpt på loppis i Amsterdam för 1€.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
…att jag skulle samla på katter, det trodde säkert ingen…Hihi
..Men det är sant..
..