KKS julkort, beställ innan 16/12
Hej!
Nu är det snart enbart två veckor kvar till sista datum (16/12) att skicka iväg 2006 års KKS-julkort.
Väldigt många är ni som fram till dags datum redan beställt ett eller flera av våra fyra snygga julkortsmotiv. KKS har dock många julkort kvar som söker nya ägare efter den 16/12.
Beställ ett eller flera av julkortsmotiv 1, 2, 3 och/eller 4 och stöd samtidigt KKS katter. Julkorten är även ett bra samt billigt sätt att sprida information om KKS verksamhet.
Julkorten kostar 5 kr styck (+porto 4:80 kr), 4 julkort 20 kr (+4:80 kr), 10 julkort 45 kr (+ 9:60 kr), 20 julkort 85 kr (+9:60 kr) samt 30 julkort 130 kr (+19:20 kr).
Gör gärna din beställning via Djurshopen http://www.animalrescue.se/kks/products.php?… eller direkt via PG 138 39 84-0, markera antal julkort du vill beställa.
Vid frågor kontakta mig via morgan@kks.nu
Mvh
Morgan/KKS

Jag beställde mina i går:)
Hej Tezza!
Då är du en av de som blivit registrerade på vårt konto idag eller imorgon.
När man beställer julkorten och/eller KKS almanacka etc försöker jag nu skicka ut de via B-post samma dag eller senast 2 dagar senare, allt beroende på hur många ordrar som inkommit via Djurshopen eller direkt via PG.
Tass Tezza för din beställning :-)
Mvh
Morgan/KKS
Tack för påminnelsen! De är superläckra era julkort!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"