Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 1038 ggr
Ankie
0

Honkatter behöver nytt hem, avlivas annars

Två katter på blocket i Gävleborg, Söderhamn, behöver ett nytt hem. Jag har bett henne att skriva här, får se om hon gör det. Man får ju inte länka och heller inte lägga ut bild på de så de som vill se de kan pm:a mig så skickar jag adressen. Jättefina hon katter okastrerade. Hoppas någon kan hjälpa henne, hon hade ringt till Hoppet men där hade de fullt. Jag tipsade henne om Hoppet men eftersom de hade fullt visste hon inte vad hon skulle göra…… Någon?!

catfoot
0

Ännu flera kisser som hotas med avlivningGråter..

Någon som kan hjälpa dessa kisser, om inte permanent så kanske tills ett hem hittats…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Ankie
0

ja det var de jag skrev till dig om Catfoot

ja hoppas att någon kan hjälpa de, kanske det blir plats på hoppet för de så småningom

Ankie
0

puttar denna

catfoot
0

Ger dessa kisser en putt..

OT/Snyggt ....

Ankie
0

å puttar igen….

Ankie
0

puttar,

catfoot
0

Undrar hur länge hon försökt hitta hem till dom. Verkar alltid bli akut, å då kommer hoten om avlivning….

OT/Snyggt ....

Ankie
0

#7 jamen precis, men hon skrev till mig å sa att det var ett tag sen hon hade ringt till Hoppet om plats.

Ja du det är bara å hålla tummarna att en lösning hittas, synd om två fina katter ska behöva dö för det tror jag att de gör om inte en lösning hittas inom kort. Gråter

Sidentass
0

är så utless på dessa avlivningshot..puttar upp för missarna!

catfoot
0

Ja, men får man nej. Då får man kanske lägga mer krut i sökandet på ett nytt hem, kan jag tycka…Säger som Siden, blir så less på alla dessa avlivningshot..

OT/Snyggt ....

huskatt08
0

Min undran är varför hon inte kan ha dem kvar?

Ankie
0

jag har pmat dig huskatt08.

Ja visst blir man less på avlivingshot men det hjälper ju knappats katterna. Man måste ju försöka hjälpa i den mån man kan. Jag blir ju självklart skitlessen å skulle ju vilja ta hit varenda katt som är avlivningshotad, men det går ju inte. Därför ber jag de att ta kontakt med Hoppet, ber de vänta så kan jag skriva ut det här för att se om någon kanske vill hjälpa de.

Ja visst är det för jävligt, detta händer nog ofta ofta är jag rädd för….

catfoot
0

Ja, visst ska man hjälpa så långt man kan, å det är jättebra att hon söker hjälp istället för att dumpa dom som vissa gör…Men nog bör hon kämpa längre än att köra med avlivningshot..

OT/Snyggt ....

Ankie
0

#13 ja det är ju det vi inte vet hur länge hon har provat. Men det är ju bara att hoppas att nån kanske nappar här, eller att Hoppet får plats så småningom eller att hon hittar hem till de.

catfoot
0

Hon kan fråga om hon får ha dom inackorderad tills hon hittar nytt hem, men hon får betala per dygn, så länge dom bor där..Men det är ju ett alternativ..Då får hon bort katterna å dom får in lite pengar i kassan..

Fast jag vet ju inte hur dom har det på den sidan heller..Jag har inte stor pejl på deras verksamhet..Håller mig så långt bort som möjligt från vissa där..

Men fråga går ju alltid..

OT/Snyggt ....

Ankie
0

#15 ok trodde du var engagerad i Hoppet igen men det är du alltså inte? Jo hon hade satt upp sig på väntelista o de skulle höra av sig när det blev plats ledig hade de sagt, så vi får väl hoppas då.

catfoot
0

Jag tycker hon sak testa om hon kan inakordera kisserna i stället för avlivning..Do måst väl ändå vara så mycket värda att hon är beredd att betala tills dom fått ett nytt hem. Å finns dom på ett katthem, så är det fler människor som ser dom..men som jag skrev så vet jag inte hur det ser ut i dessa boxar heller..men som jag skrivit fråga kan man alltid

OT/Snyggt ....

catfoot
0

Puttar för dessa kisser..

OT/Snyggt ....