Råttor i skorna!
Igår morse när jag skulle sätta på mig mina skor och gå till jobbet fick plöstligt inte fötterna plats i någon av mina båda skor. Efter inspektion fann jag en mörkblå leksaksråtta i min högra sko och en yvig svart leksaksmus i den vänstra skon. Det satt även en skyldig katt bredvid och undrade hur dem hade kommit dit. En märklig liten historia som förgyllde den mulna morgontimmen.
Sensmoralen lyder: Det är aldrig tråkigt att ha katt! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

haha, de är för underbar de små liven. Håller med dig. det är aldrig tråkigt att ha katt. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Så sant som du skrev Lena, det är aldrig tråkigt att ha katt. 
ja du sa det på annat forum, visst är dom underbara dessa varelser
´
Säger som modell_Flickan, det är aldrig tråkigt att ha katt/er

Det där känns igen! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Hehe
:) Jenna

Hi,hiiii…här har funnits många risker att man satt ner fötterna bland näbbmöss utifrån åkern! Än så länge har vi klarat oss undan..men får nog använda de gamla invanda uttrycket, "peppar,peppar"..förstår att du fick ett skratt en grå novembermorgon som denna;-)
Om det varit levande råttor som gömt sig skorna då vet man aldrig hur det hade slutat….
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"