Nya bilder i fotoalbumet
Har lagt in lite nya bilder på missarna i fotoalbumet, om nån vill kika hur stora Milou och Milton har blivit!
Evangeline

Vad fina kort du hade i ditt album. Både på missarna och på vovvarna. tycker nog att du skulle kört på ett "M" till dock. ;-)
Ps. Mys hälsar högljutt här hemma ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jättefina foton
Är hundrädd, men den vita vovven var fin.
Pussa dem från mej
Jenna
#1 Åsa, din skurk…skicka honom i posten till mig…kan inte glömma Mysen…*suckar längtande*…vill, vill, vill!
#2 Jenna! Vita vovven är en mycket bra "terapihund". Hon har botat flera som varit rädda för hundar just för att hon är så lugn och utstrålar sån godhet. Kom på en kaffe om du har vägarna förbi nån gång.

#4: hhihi, gav det som förslag till grabben, men han tyckte inte det lät så kul ;-)
Men han sa att han kunde följa med mig om jag åkte och hälsade på er :-)
Audiatur et altera pars
Vilka söta katter och vita vovven ska vi inte tala om. Milton är en riktig liten goding även systern och de andra kissarna förståss. Kul att få se dem!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Niger och bockar och tackar!!!
Åsa! Jag sätter på kaffe…

#7: haha, ja det är ju sååå nära mellan oss. Är rädd att kaffet hinner bli lite svart innan jag kommer fram. ;-)
Audiatur et altera pars
Hi hi, kanske det ja….men vi kommer nog och hälsar på nästa sommar när vi ska till syrran. Säg till Mys att han inte ska flytta innan dess…har vintern på mig att övertala maken…
Helen
Hur byter man bort sitt nickname till sitt egna? Känns lite larvigt att ha ett nickname när hälften av alla här ändå vet vad jag heter.