Flyttkartongs katter (bilder)
haha så snygga lådor!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jättefina bilder, av dina lådbusande katter.
Vill inte skrämmas, men bananlådor är fulla med besprutningsmedel. Det är väl ganska ofarligt att använda som flyttlådor, men vet att många använder dom till kattmammor och deras ungar.
Usch då.. kan dom påverkas av att bara leka i dom?
#2 Så praktiskt! Då kan ju kartongerna helt enkelt promenera till ert nya hem. Att ingen har uppfunnit det förut??
Varför vill katter alltid vara i väskor, i lådor, i skåp, praktisk taget i allt man kan sätta "i" framför, utom i transportbur? What's the big difference? 

Det vet jag inte, men man skall nog inte alls använda dom till kattbäddar, och framför allt inte till nyfödda. det finns så många andra kartonger att använda.

Bannan kartonger brukar ha plast i som tas bort när de säljer dem eller kastar dem, den skydar mot det mesta gifterna.
Mina kisar älskade att busa i dem för att inte tala iller oj vad kul de hadde.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Ingen plast i våra kartonger vi beställer på jobbet. Eftersom det är känt att man skall akta sig för banankartonger, ville jag bara tipsa om det, för jag tror inte alla vet.
#9 Transportburen är en helt annan sak
Dom är ju inte dumma de små djuren.. 

Det är alltid bra o varna.
De jag har hanterat på jobb har haft plast, men det var tal om att sluta med det pga fukten.Har inte varit in hyrd på ett tag i någon butik är mest på lager nu mera.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad