Ännu ett fall av djurplågeri
Läste detta precis på aftonbladets hemsida. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,936014,00.html
Känner hat o ilska..
Urtrisst och gräsligt! Det enda som är bra är att det skedde i ett land där vederbörande nu får både fängelsestraff och livslångt förbud mot att inneha djur.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Håller med dej Lena. Det är det enda som är bra i detta avskyvärda djurplågeri.
Må han brinna i helvetet!
Mådde fysiskt illa efter att ha läst den artikeln.Vart är vi på väg egentligen.När förlorade husdjur sin plats i familjen?
Fy 17 rent ut sagt…
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Det är ju helt sjukt ju. Hur fan tänker killen.
#4 Ja det är ju det som inte går att begripa hu rmänniskor som begår sådana hemska handlingar fungerar och tänker.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Säger som SmillasMatte,, MÅ HAN BRINNA I HELVETET GRRRRRRRRRRRRR
FY F*N vilken Odräglig IDIOT
Säger det igen
MÅ HAN BRINNA I HELVETET!!!!
Håller med sessan1!

Stackars kattungen
Säger som er andra, Må han brinna flera gånger om i helvetet!
Skulle vilja vrida nacken av honom! 

Ohhh..neeeeej…fyyyy f******N!!!! orkade inte läsa färdigt…vad tillhör vi för släkte egentligen…nu skäms jag åter igen för att vara människa!!! Det finns inga ord i världen för att beskriva hur man känner..hat..vrede..ilska, förtvivlan..är som bara förnamnen….
Sidentass:-((((((((((((

Fy sjutton säger jag. Undrar vad som är fel i huvudet på en som klarar av att göra något dyligt. För det första börjar han djurplågeriet med att lta hunden svälta sig till att begå en sådan handling av hunger. Sedan släpper han med berott mod ner en liten kattunge till den utsvultna hunden. Fy f*n säger jag. Vill inte skriva de ord jag har lust att nämna ihop med denna människa. Men som sagt var, det måste vara något fel. Tack och lov att han inte var Svensk nu får han ju straff i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Man sakanr ord ibland för vad man känner för alla dessa IDIOTER FYYYY F**N säger jag åter igen!!
GRRRRRRRRRRRRRRRRR