Äntligen har Sigge Måns blivit räddad!
Idag fick jag in honom och åkte iväg med min lilla Sigge Måns till kks där han kommer få det bra. Jag har matat honom sedan i somras och från och med idag slipper han lida mer min älskade Sigge Måns han kommer få ett bra hem nu och jag betala för hans vaccination och kastrering.
Det känns så underbart att fått hjälpa lilla Sigge Måns till ett värdigare liv mina tårar bara rann när han vi fick in honom. Det va allt jag ville säga och Du kan också göra samma sak som jag, vi måste börja agera. MVH Emma
va duktig du är!! :)
Toppenbra Emma_Rosa! Det ver fint gjort! Ett stort fång rosor från mig. Jag blir också glad över att veta att Sigge Måns fått ett hem nu.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Men så underbart att resan mot sin permanenta bostad har börjat! toppen att du fick in honom..du ska se att han kommer att vara dej evigt tacksam..det är en alldeles speciell känsla man får i maggropen när man vet att saker o ting håller på att ordnas för en hemlös misse..
Säger som alla föregående här. Sigge Måns kommer säkert att trivas i sitt nya hem, och att han nu fått ett permanent hem :)