Ännu en dräktig hemlös kisse..
Ja, jag blir bara förtvivlad..Varför kastrerar människor inte sina katter, så j..la oansvarigt, sen lämnar man katten till sitt öde..Denna kisse är högdräktig, behöver verkligen komma in…En skyggis, men hur skygg vet jag inte..Skulle tro ungefär som Sessan..Vet att alla har fyllt sina hus till bredden, men hoppas ändå att nån vill hjälpa denna kisse…
Usch…blir så förtvivlat ledsen 
Var finns hon någonstans?
Jag blir bara så j*vla arg!!!! Hur kan man göra såhär mot djuren??
Ja catfoot, hur gärna jag än skulle vilja hjälpa dig igen så är det omöjligt för nu finns det inget utrymme kvar… Jag kan givetvis hjälpa till med annat, transport o.s.v. om det blir en lång transport igen.
Stackars små djur!!!
Idag hittade jag 5 hemlösa missar som en man matar, det ska finnas ett tiotal. Ingen av dem såg dräktig ut. Inte än iallafall.. Men detta hör inte till tråden, ville bara få ur mig hur arg och frustrerad jag är över detta!
Finns det någon som har ett rum över där missen kan få vara? Se på mig, egentligen har jag inte plats men fixade dörr till köket och se, det går galant.
Så tänk verkligen efter, det kanske finns plats ändå!
Tack Lina..Jag är så tacksam att du tagit emot Sessan..(Hmm, som aldrig föder de små)
..
Vet att du har huset fullt.
Visst blir man arg på människor som inte tar hand om sina katter…Jag går i taket, när det ständigt går nya dräktiga katter som föder de små ute, å blir om dom överlever förvildade tamkatter..Nä, jag skäms över att vara människa..
Är det någon som har matat henne och som vet att hon är hemlös?
# Liinah: Du får skapa en egen tråd ang dessa du hittade.
Ok….du oxå *L*
Men oj oj, fasiken så ledsamt!!!
Vart finns kissen nånstans då?
Inge plats på djurskyddet i Bollnäs än heller?
Ja jag skäms också över att vara människa!!!
"Hör" denna misse ihop med Sessan eller är de helt oberoende av varandra?
Hur ser hon ut? Nyfiken som man är..

Catfoot..om du visste så jag skulle vilja in henne hit..men som du vet har jag fått tabu nu med fler missar..
Puttar upp en viktig tråd..någon som inte har lika kattefullt som vi har…?
Åh hoppas att hon får komma in nånstans, lilla kissen. Fan att de inte kan kastrera katterna!
Puttar upp!
Gå in på djurhem.ifokus där är det en tjej från Sundsvall som visat intresse i tråden om den förra dräktiga katten, Sessan :) Hon kanske kan hjälpa till med denna istället?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
putt
Det verkar lösa sig? 

#14 I början av mitt "hittekattsliv" kunde det gå vägen om man valde rätt tillfällen..vid middagsbordet med tända ljus blev en hit ibland;-)
"20…Ja, det är svårt att charma sig till nått ibland..Vet inte men i mitt fall, kanske jag har tappat charmen, jag har bara blivit grå å gaggig
…
#19…Visst helt underbart, hon ska få ett permanent hem i Sundsvall..Så nu håller vi tummarna att hon vill bli infångad i buren…
Har det ordnar sig med hem för lilla tösen alltså… så glad jag blir! Gå nu in i fällan direkt kära kissen :) håller tummarna!
men herregud så underbart! 
Åh..vilken härlig läsning att det har löst sig för lilla tösen
håller tummen för att hon låter sig fångas nu.
Var det till Sundsvall hon skulle?
Åh det finns alltså en plats för denna lilla dam?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Permanent hem!!:-)) Men det låter ju som den ljuvaste musik i mina öron….hoppas nu hon snart får bli infångad!

Vad skönt att det har löst sig! Och ett permanent hem också!
Nu ska bara kissen in i fällan också, på studs tycker jag :)
ja,det var väl denna kisse jag skulle ge ett livslång hem till??hade pratat med catfoot i telen för nån dag sedan.=)
ja,verkligen,håller tummarna att hon kommer in i fällan,så hon kommer i mitt trygga hem.=)
Har ordnat allt nu,köpt kattmat och foder plus en mysig bädd,ett fint katthalsband kvarstår bara,men det ska jag köpa på en internet affär,där det finns fina halsband för kissar.
halsband kan du nog inte sätta på henne ännu, kanske längre fram i tiden!