LaTisha vad hände med henne?
Ja mamman till Pikachu…vad hände med henne? Fick hon ett eget hem?
Mvh Linda
Vem var det !!! Mitt minne är inte vad det borde va???
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Min Pika hette från början Turbo och hans mamma och han och hans syskon hittades i ett industriområde nära en väg. Dom bodde där under en trappa. Det var iskallt ute och deras vatten hade frusit till is.
Hej du…jo jag vet ju att du har brorsan. Men jag undrar ifall någon vet om hon fick ett egete hem mamman.
Tack snälla!
Pika blev också tagen för hona o skulle steriliseras och blev rakad på magen då dom tur som var upptäckte att han var en hane innan dom hann snitta=)
Ingen aning, har inte hört något om mamman, inte mycket om Tiara heller utan det är bröderna bus som jag har koll på.
//Pia
Oki. Tänkte se om dom fått hem? Därav att jag ville ha tag på Ledin som hade alla 3.
LaThisha och Tiara hamnade hos en släkting till ledin permanent hem. Tyvärr rymde Lathisha för något år sedan, vägrade gå in i fälla men håller sig i närheten och får mat vad jag hörde sist iaf.

Oj! Lilla mammakissen La Thisha, ville hon inte vara huskatt? Hoppas hon har det bra ändå och är under uppsyn och får mat och varmt krypin…
Jag var ju med och fångade in dessa missar.
Hoppas alla syskonen mår bra iaf! Verkar så? :)
Jag var med och fångade in en till svart hona samt 2 kolsvarta kattungar i samma industriområde förra året, de såg likadana ut som Tudor och La Thisha och var säkert släktingar. Ungarna blev tama förvånansvärt fort och fick ett hem tillsammans. Mamman avlivades, hon var skadad i käke och tunga, tungan var kluven på mitten :( Det är då inget roligt liv i industriområdet…
Åh gud vad sorgligt=(
Tack för svaret om Latisha.
#9 Jag förstår att det var det bästa för mamman.
Kram!