Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 785 ggr
vanessa
0

Nu kommer Djurhjälpens kalender

Hejsan, vill bara säga att ni som beställt kalendrar från Djurhjälpen får dem i brevlådan i slutet av denna vecka. Vi postade alla förbeställda idag. Så snart, snart dyker den upp. Ni som inte beställt får gärna göra det, fast då dröjer det ca 1-2 veckor innan ni får dem. Vi försöker posta många samtidigt, det brukar posten uppskatta.

Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Tezza
0

Väntar med spänning…

Engla
0

Jag också!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hawknestgrove
0

Me too….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

DianaK
0

Jag ska åxå beställa några,fint att ge bort i julklapp.

Mvh/DianaKGlad

Sessan1
0

blir spännade

essut
0

Fick mina idag… WOW vilka underbara bilder det var. Texten till var oxå jätte bra…

vanessa
0

Tack Essut, skönt att höra att det skrivna också är bra. För det är ju lilla jag som skrivit dem :-). Visst är de söta kissarna. Gullegos. Kan berätta att Palle som sitter på en stubbe, nu har tre stycken som är intreserade av honom! Och han är också en av mina projektkatter för att få tamare.

Vanessa

Ankie
0

Jag fick oxå mina två idag. Väldigt vackra bilder på förstås väldigt vackra katter. Roligt att det står en liten text bredvid katterna, då får man ju sig en liten bild av hur katten är och har varit. Ska ge bort en i julklapp till min mor. De kostade ju 228 men visst kan jag sätta in 300 kronor så går överskottet till katterna va?

Sidentass
0

Som jag skrev i en annan tråd kom den till mej här idag..har precis rest mej från soffan där jag suttit tillsammans med min nioåriga son o tittat på bilderna o läst om varenda katt…texten är också så betydelsefull i det här sammanhanget..tycker det är viktigt att barnen också får en inblick i hur verkligeheten kan se ut för många missar..o i det här fallet slutar ju texterna lyckligt också…kalendern är sååå fin..

Sidentass

Jenna-Gun
0

Hej

Jag fick mina kalendrar i dag. synd att jag inte själv kanse  läsa det som är skrivet.

Men kansje det finns att tillgå texten på pdf så jag kan få dem.

Besvärliga Jenna

PS det var fina bilder.

De blir fina julklappar.

Soulway
0

Har också fått mina två kalendrar. Jätte-, jättefina. Så matte satte dem i bokhyllan direkt för att små blöta kattetassar inte ska sätta sina fotspår på dem. En ska bli julklapp och en ska finnas på väggen i detta lilla kattehem!Skrattande

Soulway

Engla
0

Jag har också fått mina idag och jag är verkligen jättenöjd! Vilket bra jobb ni har gjort, Vanessa! Mormor kommer att bli strålande glad för sin julklapp….

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Tezza
0

Mina kom oxå i dag!! Är väldigt nöjd!

Morgan10
0

Fick även min idag, jättesnygg men för mycket reklam (vilket jag förstår måste vara med), men störtsnygg, älskar december månads bild.

Bara lägga in att glöm inte att även KKS har en livräddande almanacka som vi nationellt säljer för första året, vi får utveckla den vidare även om den redan nu är snygg, men allt handlar om tid tyvärr.

Morgan/KKS

Lena
0

jag har inte fått min ännu. Dock är det ju så att den som väntar på något gott aldrig väntar för länge. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sessan1
0

Har inte heller fått min än.

Hoppas den kommer framöver iaf. Som jag sa på ett annat ställe på nätet, så har jag iaf för mig att jag beställde den från Djurhjälpen.

vanessa
0

**Hej alla,
****#8 självklartkan du sätta in 300 kr. Underbart snällt.
****#10 Vad synd att du inte kan läsa dem. Får återkomma om det.
**#14  Mycket annonsering är det, men det är enda sättet vi kan få kalendern genomförd. Så att varje öre går till katterna och katthemmet. Du vet, de ska få allt de behöver och drömmer om. Ja, decembermånad var väldigt passande, med tanke på att hon hittades i snön. Tid, det vet jag att det tar! Fjärde Djurhjälpen kalendern jag medverkar i. Men denna gång med min sjukdom så var det jobbigaste omgången rent psykiskt. Men tid tar det, dock är det värt varenda minut. 

Ni andra får era kalendrar snart. Nu postas det för fullt. Skönt att höra att ni tycker om den.

För er som vill beställa så finns beställningsformulär på www.djurhjalpen.nu

Vanessa

Lena
0

Det är en omtyckt produkt ni gör Vanessa! Och ytterst välgörande också på alla sätt. Katterna får intäkter och information sprids.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Gabriella77
0

Jag fick min kalender igår! Den är jättefin, som alltid. Har köpt den i säkert 4 år nu och det lär jag fortsätta medGlad

Lena
0

Jipiii Nu har vi också fått kalendern! Jättesnygg och underbara katter på rad:)

//Lena

Sessan1
0

Säger som Lena, jiiiippi jag har oxå fått min katt-kalender idag Skrattande

Visst är det fina kattbilder, håller jag med om.

Kram/Sessan1

Hawknestgrove
0

Ja mina kom io torsdags. Har en själv och en som jag ger bort i julklapp till Esthers gammelfamilj.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....