Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 953 ggr
Kurran
0

Aruru söker ett hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Aruru har nu bott hos mig ett år. När hon kom var hon högdräktig och efter två veckor fick hon tre misslingar som fått nya hem. Men vem vill ha en vuxen katt?

Jag tycker om Aruru och hon tycker om mig men en av mina katter är osnäll mot henne och hon behöver därför ett nytt hem där hon får vara enda katt.

Aruru är slank och kvick. Hon är gladlynt och kelig men om hon är upprörd över något så kan jag få mig en repa om jag försöker ta henne men sådant händer sällan. Mest är hon glad och busig. Ni skulle se henne när hon far som raket över gården.

Vet ni någon som skulle vilja ge denna katta ett gott hem där hon får gå ut. Jag kan tänka mig att åka en bra bit bara hon får rätt hem. Vi åker rätt ofta mellan Dalarna och Stockholm. Aruru är kastrerad, id-märkt och vaccinerad.

Hawknestgrove
0

Då puttar vi för fullt för vackra Aruru! Hon vill ju tydligen var ensamkatt. Är hon kastrerad? Har för mig att du sa det till mig, men viktigt att det står i grundnlägget

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

mymlanbus
0

Så vacker hon är Aruru :)

Hawknestgrove
0

ja det är ju inte första gången hon är ute här… Så nu kanske någon kan fastna?

Hawknestgrove
0

OK, då puttar vi upp för Aruru igen. En vacker slank svart skönhet som söker ett nytt hem!