Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutsatta-djur
Läst 955 ggr
Hawknestgrove
0

man kan bli rasist för mindre.....

Varning för fruktansvärda bilder…..

http://svt.se/2.107895/sida?lid=puff_1473446&lpos=lasMer

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[LucyInTheSky]
0

Så sjukt.. Alltihop.. Att hantera djur på det viset.. Och att klona djur!!! Det blir ju inte samma hund.. Bara till utseendet..

Man ska inte bråka med moder natur.

Hawknestgrove
0

ja och vågar du titta vidare i programmet? Eller rättare sagt i början? Fy faderen!!GråterSkrikandes

Ankie
0

såg du programmet?

Hawknestgrove
0

Hela programmet kan man tydligen inte se ännu.

Lena
0

Såg det på TV. Inslaget där de plågade hundar i Syd-Korea var bland det värsta som jag sett. Hundar som de sedan äter. Djurens Rätt har dock startat protestaktioner mot det.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

ja jag såg lite, ville dock inte titta för mycket, då jag ändå visste. MEn hela programmet kan an nog se i morgon på SVT Play

monsi
0

SkrikandesFy Fa……..!Skrikandes

De är inte precis noga med vad de stopar i munen o hur det hanteras. Hur kan man bara göra så?????

Mäniskor är ett hemskt släkte.

Varför klona djur?

De blir ändå inte som det förra. Onödigt de kan forska i bättre mat hantering i stället.

Mår illa o kommer inte se pogramet.Gråter

Hur ska vi kunna hjälpa dem att förstå att man inte behandlar djur så??

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

mymlanbus
0

Klarar inte av att se Gråter

sandra1977
0

inte jag heller…törs inte inte gå in på länken med risk för att få minst hela dan förstörd!!Gråter

anebit
0

Vågar inte titta!     Gråter  Gråter  Skrikandes

Har sett tidigar hur dom plågade djur för att bli godare innan dom åt. Minns speciellt en schäfer som var bunden och som dom drog i benen och slog och slog  GråterGråterGråter.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sidentass
0

Klarar inte av att titta..men jag blir helt enkelt folkilsk!!! Hur sjutton är dom skapta där bakom pannbenet för att kunna hantera djuren så…arma..stackars…små liv…Gråter

Ankie
0

jag har oxå sett och läst lite hur de gör…..

vågar därför inte se blir så ledsen för djurens skull Gråter

jag hoppas bara att det ska komma att bli djurskyddslagar i dessa länder med, i Kina vet jag att det inte har några Gråter

huskatt08
0

Klarar inte av att titta på detta makabra…har "råkat" se det förut och kan inte bli av med bilderna på hjärnan.Gråter

Kan ju hoppas att det kan bli någon lite förbättringen för alla dessa djur iaf eftersom protester börjat komma….tyvärr tror jag det är lång väg att vandra….om man ser hur de behandlar människor där och djuren har inget värde alls…förutom som föda.GråterSkrikandes

Hawknestgrove
0

Ja och vad ska man säga om att det finns aktivister, som vill försöka få tillvaron drägligare för hundarna inan slakt?

Ni som mot förmodan vill titta, jag tror att SVT  PLay bara håller en vecka?