Upphittad i Köping! ny
Katten jag hittade är ingen hona, utan en kastrerad hane. Han har förmodligen ett hem men vart det vet jag inte. Vi har varit hos vetrinären och kollad chipp. Men det fanns det inte, så han har inget halsband, ingen tattuering i örat eller chipp. Nu är det väldigt svårt!! Tillsammans med kattjouren så ska vi arbeta oss fram & förmodligen hitta hans ägare. Nu när han är en kastrerad hane kan vi nog ta upp honom hit. Men vi avvaktar. Så får vi se!
Nu har jag bild på honom också!
Är det din katt eller vet du vems det är? Kontakta mig på 0739949594 eller mickispetersson@hotmail.com
Mickis ~ www.redtailsartie.tk
Nu finns missen på djurskyddet här i köping! Tack tjejer för att ni är så snälla!
Åh så söt i ansiktet! Så lik Arne!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Såg någon annons på Blocket om en hankatt i Västmanland som varit borta sedan i juni-08. Svartvit också - rätt lik i ansiktet.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
kattassen, nu är annonsen borta.
Hoppas katten har hittat hem..Vet att hos Djurskyddet får katterna bara vara ett år..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
#5 oj det var ju inte bra
#6 Jag vet, jag hade mailat och frågat om vissa saker, dom tar bara in "tama" katter inte förvildade…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

#4 Vadå borta? Jag klickar nu på länken och den kommer upp
Det är inte han, han har mer svart på tassarna. Hittar vi inte ägarna så är vi intresserade. Så det löser sig vilket som.

#9 Jaja på sätt och vis synd att det inte var han, men huvudsaken är att det löser sig för eran lille skyddsling nu. Det var fint att ni vill ta hand om honom!
konstigt, nu fick jag upp den. MEn int ei går, då stod det att annonsen var borttagn?