Väldresserad Katt XD
Ruu och jag hade varit ute och promenerat lite och var på väg in. Jag låste upp lägenhetsdörren och skulle precis kliva in när det drar i kopplet. Ruu hade fått syn på en av grannarna. Tanten tycker mycket om Ruu så han måste ju fram och kela. Jag tänker inte så mycket på att dörren är öppen och efter ett tag utbrister tanten:
"Ååh gud vilken söt katt!"
Jag vänder mig om och där är Nemo. Han ser lite stirrig ut och jag säger lugnt till honom: "Det är nog bäst du går in igen.." Då vänder han och går in.. XD
Tanten blir sååå imponerad! Vilken dresserad katt. Kunde han fler komandon och fler sådana frågor kom det från grannen.. Jag står där lite smått chockad och vet inte riktigt vad jag ska säga..
HAh härligt att höra dina små eskapader med lille Ruu! OCh De andra med förstås!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Nemos version av denna händelse är nog mer..
Oj en dörr är öppen.. Måste kolla.. HJÄLP en tant.. Snabbt in igen..
XD Men hon får jätte gärna tro att jag har väldresserade katter =)
fniss!

Du borde skriva en bok om dina underbara busar till katter.
Vet att den skulle bli mycket uppskatad.
Glöm inte att hamed dina underbara bilder i boken.
Tanten var nog himmla äklig eller så kanske han tyckte att det är bäst att lyda matte för engångs skull hi hi!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Min dotter har lärt en av sina katter "sitt" och "ligg" plus "höger tass" och "vänster tass". När han gör sina konster får han en bit köttbulle efter varje bravad. Den här katten är mycket speciell och mycket intelligent. Han kom till oss från veterinären som räddade honom undan avlivning när han var åtta månader. Tanten som hade haft honom skyllde på allergi men det var nog mer fråga om att denna katt är krävande på många sätt men mycket charmig.
haha stackars lille Ruu som får glasögon! JA dokumentera äventyren, det tycker jag verkligen!
ja han är så den lille gamlingen!