Träff i Eskilstuna Onsdag den 27/5?
Ja nu har ni haft en träff här som jag ju missat *snyft*. Ska vi ta en träff på parken zoo nästa gång?
Jag vill ju så gärna träffa alla dom människor som gör hela hittekatter iFokus och alla dom som gjorde det möjligt för mig att få Pikachu…=)
Så…parken zoo nästa?
Kram
Var ligger Tuna Park?
Dålig på geografi 
Eskilstuna?
#2: Jepp det stämmer=) Eskilstuna.
Aha :) så roligt…
Mm så att dom som har barn kan ta med och knalla runt…
Jag har ju 3 små knattar.
Puttar för er i Eskilstunatrakten!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja men även folk långväga ifrån kan ju komma….kommer att bli jättekul.
Jag hoppas att nu såhär i semestertider och då det är löning så kanske en hel del människor kan komma, stora som små.
Man behöver inte ha barn heller för att kunna roa sig i parken.
Men oh så roligt det låter.. Kanske, kanske att jag kan komma med men det beror på hur jag jobbar. (börjar nytt jobb imorgon)
#8: GRATTIS!!! Vad spännande=) Hoppas det går bra nu på första dagen…
Jag fick passa in en dag då jag var ledig. Och just den dagen kunde jag.
Kram
Låter trevligt med besök på Eksilstuna Zoo. Tyvärr passar dagen dåligt då jag arbetar och på em ska på studentuppvaktning. Sedan är det ju en bit att åka också dessvärre när man bor i Dalsland. Men hoppas andra kan komma! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Låter heltrevligt..lite för långt att åka för min del..men jag är övertygad om att ni kommer att få en toppendag:-)
En onsdag är lite knepigt för mig som jobbar heltid. Annars kommer jag ju från Eskistuna ursprungligen (även om jag bor i Stockholm nu) så jag har alltid anledning att åka dit då och då. Ett besök till Parken Zoo var ett stående inslag varje vår när man var liten.