Älskade Bumbis med magiska händer :)
Nyss hemkommen efter att ha hämtat ett megastort paket på postens utlämningsställe 
I paketet fanns det ett jättefint kort till mig och 4 jättefina, jättemjuka, jättesöta Bumbisbäddar och leksaker till missarna.
Försökte att öppna paketet med Mamsen, hon hon gömde ansiktet mot väggen, så hon var för rädd
Så, det blev Shimena som var med och öppnade. Hon har provtrampat alla 4 bäddarna, lekt med leksakerna, bitit i kortet och försöker nu att provsova i paketet.
Valde ut en bädd för Mamsen, den med hjärtan, för hon har ju snott mitt hjärta, så jag tror att hon behöver fler

Bumbis, hur kan jag tacka dig nog? Vilka underbara gåvor och så glada kissarna kommer att bli över att få sova i riktiga Bumbisbäddar! Om jag vore kisse skulle jag lägga mig där och inte resa på mig mer
gärna med en lapp om halsen… Mata mig gärna 
Tack snälla älskade Bumbis för ditt givmilda hjärta!
Många mjuka fluffkramar till dig Bumbis
Malin, Shimena, Mamsen

Åh vilka fina bäddar?
Tänk vilken lycka för en hemlösing att få vila i en sån.

Bumbisbäddar är alltid lika uppskattat har jag sett när kissarna inviger dem, kul, 
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Jätte vackra sängar =)
Åh vilka fina kattbäddar från bumbis.. Den jag har här hemma är väldigt populär av Milou. Hon ligger i den varje gång hon ska sova. Så bumbis bäddar är bäst.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Hi, hi, hi, tack sjäv Mymlan för allt du gjort för Tess katter mm. Hoppas Mamsen vågar testa sin hjärtebädd. 
JA var köper du dina filtar? De jag skickade dig köpte jag på Rusta. Tänkte om man kom över urbilliga och kunde skicka till dig fler!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Underbara bäddar. Här används de både av Thindra och Tudor.
Har sett ibland att Jysk kan ha för 29 kr st.
//Pia
Var just och smygtittade in på Mamsen… hon ligger ganska så nära bädden :) men inte på den… hon verkar lite avvaktande mot dem ännu :)
Jag har ställt in alla 4 så hon får välja bädd själv :) och leksakerna verkar hon ha kollat in, de ligger lite längre ifrån henne nu än förut :)
#7, jag köper lite varstans, Rusta, ÖB, Plantagen, Jysk mm.
De jag fick av dig Gunilla är jättefina och mjuka, jag ska börja sy så att du kan få lägga ut några till på Tradera. Du behöver inte köpa fler till mig Gunilla, de jag fick av dig räcker ju till åtta bäddar. 
Hos oss är Bumbis magic beds väldigt poppis av alla kissarna och även hundarna är med och delar. Det är så kul med hur katterna reagerar en del pang på och skall ligga direkt andra mer avvaktande till en början. Angelica och Lilli var de som inte vågade kliva i när tassarna försvann ner i den fluffiga stoppningen.
Helt underbart mysiga är de
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Ha ha Bumbis magic beds var ett kanonnamn ju. det tycker jag vi kör på:)
//Pia
Yes! Då får jag döpa om dem när de ska ut igen! JA de hade för 29 kr på rusta, men det var bara trista enfärgade.

Vad roligt med ny säng till Mamsen. :)
Hon kommer säkert att älska Bumbisbäddarna hon också. Det verkar ju som att alla älskar dem :D
Kollade in bäddarna. Dom verkar ju jättemysiga. Men var köper man dom? 
#15 Det är Bumbis härinne som gör dem och Hawknestgrove kommer att lägga ut på tradera senare igen.
//Pia
#15 Bumbis skickar ibland överraskningspaket med bäddar till medlemmar här….
Men de finns också att köpa genom Hawknestgrove på Tradera. Då går vinsten till behövande katter. Kolla med Gunilla (Hawknestgrove) när det blir auktion igen.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#17. Snacka om att det är fullbelagt i Bumbis-bädden… så fina de är kissarna :)
Bumbis: kan meddela att Mamsen har lekt med leksakerna inatt :) en av råttorna låg i vattenskålen och badade i morse :) (dränker hon råttan?) 
Hi hi Malin hon kanske dränker den. Athoz här slänger i mössen i vattenskålen men han plockar upp dem igen så här är det nog simlektioner som gäller.
Underbart att Mamsen är så lekfull.
Jag har tingat en katt på KKs så jag tänkte att den skulle få något skönt att ligga i nu när den kommer vara instängd i ett rum ett tag framöver…..
#20. Aha :) simlektioner bör tas alltså :)
Ja, hon leker ibland när ingen ser, det är nog lite hemligt, tror jag. Hör henne och ser att leksakerna har bytt plats :)
#22 Har du testat vad hon tycker om laserpekare? Väldigt bra när man vill stå en bit ifrån? Här kör katterna race på kvällen innan de får sina kvällstorrisar och sedan sover de så gott på natten.
#17, hi, hi, vilken rolig bild!
Finns det hjärterum så finns det stjärtrum!
#19, vad roligt att Mamsen har busat lite!! Hon kanske tyckte att råttan var lite svårtuggad och behövde lösas upp i vattnet….
#21, vad spännande att få hem en KKS kisse!!
#23, vilka fina siameser!! 
Nu har jag sytt undan till de jag tidigare lovat så nu kan jag börja sy så att Gunilla kan lägga ut och sälja till förmån för hemlösningarpå Tradera. Jag har fått så fina fleecetyger av Gunilla… 
#24. Ska testa det ikväll. Smulle blir fullkomligt galen och Shimena letar lite grann, får se hur Mamsen reagerar ikväll :) mer info om det kommer :)
Det finns inte en chans att få tag i mönstret så man kan testa att sy en själv?
Jag är egentligen helt hopplös på allt handarbete.. Men jag är arbetslös och rastlös.. Hade varit kul att ha nått att jobba med =)
#27 Fördelen med katter är ju att de inte tittar på perfekta sömnar:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
JA jag kommer att lägga ut igen, så fort Bumbis ger klartecken. Då håller hon och jag kontakt och så skickar hon från sig. De går att skicka som brev och då kostar frakten 60 kr med posten. Tyckr det är så synd ifall Bumbis först skickar dem till mig för dyra paketpengar. Vi behöver inte göda posten i onödan.
#27, jovisst, jag kan pm:a dig en "beskrivning" senare i dag.
Det är inte alls svårt att göra kattbäddarna, dessutom är det roligt! 
Ja det är ju så gulligt, det följeer ju med en liten kudde med varje bädd!
#31 Jag skulle gärna vilja ha beskrivningen jag med om det går bra?
#Åh, vad söt han är Pontus! jag blir tårögd, han är så lik min gamle Hezekiel som inte finns längre…
..härligt att han gillar att gosa i sin bädd! Tack essut!!
#33, visst kan du få "eskrivning" jag pm:ar dig den när jag kommit från jobbet ikväll.

Bumbis, ninni o malou 77 har mera matrial till dina bäddar.
Finns även så man kan göra klösbräda o hängmattor till katterna.
(Det är ninni som letar efter Guling jag menar)
Jag sammlar mera så det finns mer om någon annan vill ha.
Ta kontakt med malou 77 om om det är fler än Bumbis som vill ha filtar mm.
Min tanke är att filtar mm ska gå till katter som antingen behövs sammlas pengar till eller hemlösa som behöver en skön sov platts.
Kan inte sy själv så ni som kan varsegoda.
Bumbis du gör verkligen fina bäddar synd du inte gör till hundar med, vet mina stora gangstrar hade älskat dem, o fler hundar med dem
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
#35 Milou ser ut att trivas i den hon också! Tack för bilder essut!
#36, oj vad snällt, vi får hoppas att Guling hittas så kan vi ta det då, det blir så dyrt att skicka. Tack på förhand!
Jag har sytt till några hundar också, men det brukar bli så stora bäddar så de är svåra att skicka!
Mamsen inser inte att de är mjuka och sköna de där… hon ligger på filten under sängen, eller direkt på golvet… lilla Mamsen, hoppas att hon vågar känna hur mjuka och fina de är att sova i :)
Bumbis, knö ihop dem! Bara de väger under 2 kg, så går de som brev! och kattbäddaran väger under 1 kg, därför så kostar de som skrymmande brev, alltså 60 kr. HAr du kollar upp vad det kostar med bussgods? kanske ännu billigare?
Bumbis, får jag också en beskrivning? Tycker de är såå underbart fina… Skulle behöva sy ihop några bäddar till mina monster här hemma och till den dräktiga hemlösingen som ev. kommer hem till mig på fredag! Man måste ju välkomna de små liven på allra bästa sätt. :)

Men så glad jag är för din och dina katters skull att ni fick de fina härliga bäddarna…underbart gjort av Bumbis!
#39, ska kolla med Bussgods.
#40, jag pm:ar dig en beskrivning!
Bumbis!
Tack för beskrivningen. Jag tycker inte att den verkar krånglig.
#43, vad bra, du kan ju kolla på bilderna hur de ska se ut…
Lycka till!!
Jag nålar inte och är inte så noga så det blir lite skavanker men hvudsaken är att katterna gillar dom!