Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 822 ggr
Naquita
0

lättsålda marknadsgrejer och bakhjälp efterlyses.

Nu börjar våren med alla marknader och loppmarknader. Vi behöver både gammalt och nytt, lättsålda saker  (allt möjligt är välkommet bara det går att sälja!)

Efterlyser även "sponsorhjälp" då marknaderna kostar, och någon som vill baka åt oss här i Ronneby.

läs mer på www.ronnebyshittekatter.blogg.se :)

Mvh Emma och Ronnebygänget

mvh Emma och alla katterna!:)

Hawknestgrove
0

Puttar för  Naquita! Röj på magasin och vindar se vad ni kan få ihop!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

martdat
0

jo man ska ju bara få det till ronneby med,,,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
0

Ja då puttar vi för transporthjälp! Knaside…. Gör ett inlägg på djurtransport? KAnske finns någon vänlig själ som kan köra?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

#3 Ha, ha det var en kreativ idé du fick där Gunilla! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

martdat
0

ja lite smått och gott som någon annan vill ha finns alltid, en låda kan jag peta ihop i allafall, barnvhs filmer,nallar (doch inte Kersins) barnkläder, blomkrukor, lite böcker av tvivelaktig underhållningsgrad, lite tingeltangel,men det inbringar inga större summor så krabba med transporthjälp känns lite invecklat,men jag kan lämna i växjö efter jobbet runt halv fem i veckorna om nån kör till ronneby via växjö, om  ni inte vill till Jät, ni e så välkomna,, kan bli attakerade av några håriga monster dock Tungan ute

Naquita
0

vi ska upp på min systers student i växjö den 11 juni! och kan ta med det hem igen om någon möter upp med sakerna i centrum:)

martdat
0

#6 det har jag antecknat i almenackan nu, det löser sig, jag jobbar ju i växjö, bara bra att det kommer lite hemlösingar till nytta, hoppas det går att sälja, säg till om det är nått jag nände som INTE säljer, jag har aldrig stått på marknader så jag har inte en aning. Har ni bil med er? tänkte att i såfall behöver jag ju inte tänka på att ni måsste kunna åka buss med det.

majvi
0

Finns det rätt köpare kan man sälja det mesta, men visst finns det saker man ledsnar på då man plockar upp samma grejer på flera loppisar.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

martdat
0

Har sagt till pappas sambo att hon kan kolla igenom deras förråd o skåp oxå, hon skänkte nyss massa saker till djurensvänners loppis så hon har rätt inställning i allafall, får se om jag får napp där,

martdat
0

puttar, fler får järna skänka, det är ju flera marknader.Cool

Naquita
0
Naquita
0