Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 1514 ggr
[LucyInTheSky]
0

Charmig, stor kisse bytes mot liten agressiv katt.

Ruu den stora klumpedunsen höll på att välta en tant idag! Jag höll på att dö och ville bar försvinna ner under jorden.. Skäms

Han blev sååå lycklig när den lilla tanten vill klappa på honom att han snurrade sig runt hennes fötter och jag försökte hänga me med kopplet men.. Ja, han är en katt jag är en människa. Så snart var lilla tanten insnurrad och vinglig och jag fick släppa Ruus koppel så vi fick loss henne.

Sååå pinsamt. Så nu vill jag byta ut honom mot en liten agressiv katt som inte gillar tanter!!

destiny
0

Flört Jag har en halvstor sur katt som inte gillar människor överhuvudtaget. Ska vi göra affär? Skrattande

Hawknestgrove
0

MEn lille Ruu!!!! Så gulligt!

Påminner om när jag var ure med mina snälla Newfoundländare för många år sen. HAde förstås inga pengar med mig när jag var ute och vallade hundarna, de rusade fram till en unge, som inte alls tyckte det var läskigt, utan bara kul, ända tills de snodde ungens mössa och glass……Skäms

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Fagddu
0

Hahahaha Men tänkt vad du skulle sakna honom om han inte var där och hittade på bus! Skrattande

Sidentass
0

hi,hiiii….blir allt full i skratt när jag läser detta..jag har två katter som är riktiga fjäskare:-)

[LucyInTheSky]
0

Jo jag hade saknat klumpen förskräckligt men jag brukar säga åt honom att jag fått honom för mina synders skull..  =) Han hittar alltid på nåt dumt XD

Men det är han inte ensam om.. Nemo och Melvin är precis lika duktiga fast inte på att välta tanter. Men blomkrukor, prydnadssaker och annat kul som jag satt på hyllorna som fint..

Hawknestgrove
0

Lucy, köp häftmassa. en förpackning kostar ca 20 kr och räcker till massa små saker. Eller för 17 gör som jag, sälj dina prydnadssaker på Tradera! Du har ju tre stycken vackra prydnadssaker. Kissarna. Det räcker. Inte behöver de dammas heller.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[LucyInTheSky]
0

Ha ha, Jo häftmassa ska jag nog testa.. Är ganska plottrig av mig och vill ha massa saker i hyllorna. XD

Marga
0

#6 Jag är inte säker på att häftmassa fungerar på tanter dock men man kan ju alltid prova…Flört

[LucyInTheSky]
0

#8 XD Ha ha, man kan som sagt prova..