Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 932 ggr
Elite
0

Vill hitta hem?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag har flyttat hem till ett par med en tonårsdotter som bara älskar mej, men jag och hunden kommer inte överens, jag är så rädd för den stora hunden. jag vet inte var jag hör hemma egentligen, men jag hoppas och tror att min ägare saknar mej? Bor just nu på Alideberg i Borås sedan ett par veckor.

Pudel
0

Skriv om katten här: www.kattpolisen.ifokus.se .

Skriv lite och skicka en bild på katten till Kattkommando syd, de kan lägga upp katten under "upphittade".

Debattia
0

Puttar !

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Hawknestgrove
0

lilla vän, har du ingen märkning?

HUnden och du kommer nog att kunna samsas  till slut. Om du får chansen att gömma dig och få ha ditt gömsle i fred och visa, attt katter faktiskt är överlägsna hundar, så kommer du nog att funka ihop med din upphittarfamilj. De får väl höra sig för och sätta upp lappat och som sagt, be dem att sätta ut samma fina inlägg i KAttpolisen.OCh  lyssna med vanlig polis, sätt upp lappar annonsera i lokalpress eller på Blocket.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Pudel
0

Putt

Sidentass
0

Vilken fin kisse…puttar upp! Någon borde ju verkligen sakna en så go o vacker katt..

Debattia
0

Jag tror också att du och hunden kommer att gilla varandra bara ni blir riktigt bekanta. Puttar också upp för att du ska hitta ditt forna hem om dom nu inte slängt ut dig.

Debattia

Den skygga kattens hemsida!