Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 684 ggr
Alexej
0

Cint-ett måste för kattälskare:)

Cint.se kan man läsa de nyaste kattnyheter från hela Sverige.

Men man kan också bli medlem där och får svara ibland på konsumentfrågor. För det får man betalt men kan låta gå pengarna till ett katthem. Här kan du bli medlem:

http://www.cint.se/sweden/asp20/login.asp?ForwardURL=my_cint.asp

För att förtydliga vilken nytta Cint-undersökningarna gör för katthemmen/kattföreningarna så har så här mycket utbetalats till katthemmen på ca 1 år:

12. * KKS Kattkommando Syd 7341 (6404) (varav 7000 utbetalt) 13. * Stockholms Katthem 2727 (2449) (varav 2500 utbetalt) 14. * Örebro Katthem 2543 (2020) (varav 2000 utbetalt) 15. * Föreningen Samvetet (Uppsala) 1569 (1263) (varav 1500 utbetalt) 16. * Trollhättans Kattsluss 557 (489) (Utbet. försök misslyckats!) 17. * Gefle Katthem 730 (648) (varav 500 kr utbetalt) 18. * Katthjälpen i Malmö 437 (393) 19. * Top Cats Akutgrupp (Stockholm) 497 (913) (varav 500 utbetalt) 20. * Djurhemmet Tigerharen 1236 (1141) (varav 1000 utbetalt) 21. * Föreningen Djurhjälpen (Vaxholm) 1892 (1635) (varav 1500 utbetalt) 23. * Katthemmet Kompis 686 (511) (varav 500 utbetalt) 25. * Djurskyddet Karlstad (till djurhemmet) 162 (111) 26. * Sundsvalls Djurhem 237 (154) 27. * Hitta Katten (Enköping) 243 (160) 28. * Jämtkatten (Östersund) 36 (16) Totalt: 20893 kronor (18291) Totalt utbetalt: 17000 kronor

Sedan finns det olika intressanta undersökningar om konsumentprodukter tex om kattströ:

http://www.cint.se/sweden/asp20/Tree.asp?id=115210&Minimum=0&Order=1&RowCount=0

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

mymlanbus
0

Nu har jag registrerat mig :)

maggan47
0

självklart ska alla gå med i Cint, har varit med från början, och stöder Örebro katthem, med mina pengar, jättebra initiativ, Alexej, att få med all informationKyss

Maggan47

lilo-nova
0

Jag är redan medlem!Cool

Sidentass
0

Har varit reggad där länge och får undersökningar rätt vad de är..skönt att veta att man på så vis sponsrar katthemmen:-)

Malindjur
0

är oxå medlem

essut50
0

Har varit medlem länge och stödjer Örebro katthem. Det är ett bra sätt att samla in pengar på.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Fagddu
0

Jag är också medlem. Och tänker alltid att de där undersökningarna borde komma oftare. ;)

Destany
0

e oxå medlem nu

Alexej
0

Puttar upp!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
0

Puttar upp till Mison:)

mymlanbus
0

Det är ett bra sätt att skänka en slant :) det blir jag glad av

/Malin

Alexej
0

Jag tjänade in 20 kronor en gång men mest blir det 5 kronor eller nåt. Dumma frågor men ett bra sätt att hjälpa katthem:)

chigak
0

nu har jag reggat mig:)

chigak
0

hur gör jag för att hitta bara de nya kattnyheterna när jag går in på cint? förstår inte riktigt detSkäms

Jenna-Gun
0

Jahapp då får jag väl ansluta mej jag oxå. När jag kommer hem från Umeå.

Jenna

mymlanbus
0

chigak

Det kommer mail till dig med frågor sedan :)

martdat
0

Har reggat mig nu men hittar inte hur man väljer vart man ska skänka pengarna? elr får man välja det efter undersökningen?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Gullan402
0

Är redan medlem, stödjer Katthemmet Kompis.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

chigak
0

mymlanbus, tack! Glad

Alexej
0

Ja, du får email 1-2 gånger i månaden med nya frågor. Det är allt från vilka reklam du har sett eller om du gillar dricka mjölk…:)

Bigless
0

Värt en putt uppåt kanske Flört

martdat
0

jag har vart med ett tag nu, har valt djurhjälpen i vaxholm som ska få mina pengar, men har nog inte vart med i tillräckligt många undersökningar för att komma upp i de summorna att det betalas ut än,men de kommer väll så småningomSkrattande

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

maggan47
0

puttar upp, alla pengar slås ihop, så många bäckar små, etc

FlörtMaggan47 som drar sitt strå till stacken