Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 903 ggr
karsten
0

Tyras katt Lillan är borta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag brukar läsa tyras.se's blogg och häromdagen såg jag att hennes katt var borta! Tänkte hjälpa henne lite eftersom jag kan förstå hur förtvivlad hon måste vara! Lillan hade bara plötsligt försvunnit en dag.. Hon är en svart liten kattdam som bor i Norrköping.

Det här är saxat ut tyras blogg:

"Hallå det här är helt hemskt! Igår när jag kom hem så hittade jag inte Lillan! _Hon är ALLTID med AKilles när jag kommer hem. Så letade jag överallt i hela lägenheten och hittade henne inte..Sen tänkte jag att jag bara var nojig så jag somnade tillslut men när jag vaknade idag så var hon inte där!!!! Hon är helt borta. Jag är i upplösetillstånd just nu påväg till att bryta ihop! Pappa är påväg hit- tänk om Lillan dött och ligger nånstans i min lägenhet! Jag VET att hon var här när jag gick hemifrån igår för hon smet in i sovrummet där dom inte får va, och jag tänkte att jag skiter i det för jag kommer inte få ut henne ur rummet ändå- sen gick jag hemifrån! Så hon kan inte ha smitit ut. Hon kan inte heller ramlat ut eller nått för inget är öppet.."

Nä jag vet inte vad jag ska göra! HJÄLP jag dör om jag skulle hitta Lillan död i lägenheten…_

Detta är tyvärr allt jag vet, om ni undrar nåt mer så kan ni kontakta tyra! hoppas kattdamen hittar hem igen…

www.tyras.se

Hawknestgrove
0

Putt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ankie
0

kommer inte in på bloggen

martdat
0

undrar hur det gått, här har jag letat förtvivlat efter kajsa ibland, och då har jag hittat henne i en stor snedgarderob instängd, där hon smitit in på två röda,, hoppas hon kommer tillrätta,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Alexej
0

Ändrade länken och la annonsen på Kattpolisen.ifokus

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ankie
0

men du va konstigt, borta i tre dagar och verkar inte finnas nånstans i lägenheten.