Har hyrt ett loppisbord.....
I sommar har jag hyrt ett loppisbord i en lada på väg ut till Smögen….. HAr pratat med Sofia, om hon vill vara med och dela. Givetvis så kan jag dela med någon annan också. Det är 8 veckor det gäller i sommar, man behöver inte ens stå där själv, det är öppet lördag eftermiddag tom onsdagar eller torsdagar, är lite osäker på vilken dag. Bordet kostar för mig, specialpris 150 kr i veckan. Jag har ju en del, som inte går så bra på Tradera, så jag tänkte ta det där. Så jag tänkte, att om det är någon, som vill vara med, så delar vi på kostnaden och delar på intäkterna. Mitt går ju givetvis till KAttkedjan. Och loppisprylar mottages i så fall med tacksamhet, om det funkar i praktiken! Det kör igång veckan efter midsommar….Är vi två som delar så är vi två, är vi tre så är vi tre, det gör ju inget, vi kör i så fall i pool!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jättebra idé!
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

låter ju inte dumt alls det där! :) Lycka till.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Loppis kan vara populärt och ge klirr i kassan till katterna! Att stå där under sommaren när turisterna invaderar tror jag är riktigt smart.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
oja här har ni en familj som älskar Loppisar :D vi tar oss en runda då å då på våra loppisfavvos :D Kanon bra ide detta! hoppas du säljer mycket o får in lite bra saker. Vart ligger detta nu är det lite väl långt bort men tänkte om du kan göra lite reklam genom detta så fokusfolket hittar dit :D
Exakta adressen vet jag ännu inte, men det är på avfarten till Smögen i allafall. Skrev lite här, för att tigga lite grejer om någon i närheten har eventuellt…….Åtekomer med exakt vägbeskrivning senare.
Det skulle vara ett rent semesternöje att åka dit och stå på loppis. Jag har en hel del prylar över då jag håller på att flytta men jag får nog hålla mig hemma med katterna.
Annars skulle jag gärna hjälpa både kattkedjan och Sofias katter.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Ja, den stora fördelen är, att man inte ens behöver stå där själv! Damen som hyr ut har ju egna grejer och hyr ut bord enligt norsk modell, dvs man får skriva bordsnummer och pris på grejerna så tar hon betalt. MAn behöver bara åka ner en gång på säsongen och hon tar av mig 150 kr per vecka och då håller hon med bord.
Så nu hoppas jag på att få ordentligt med loppisgrejer att sälja. Allt jag inte lyckas bli av med på Tradera tar jag dit.
Vägbeskrivning ja!
Om du har kört mot Smögen till Nordens Ark, så när du kommer frram dit, så är det exakt 4 km till att köra,loppisladan ligger på höger sida 50 meter från bageriet.Så man får ta av från E6:an och köra mot Smögen/Lysekil

Låter hur bra som helst! Kanske kan hjälpa till också 
Har iaf troligen en del grejer jag kan skänka till er. SKa kolla igenom mitt lilla "skräp"lager. 
Jag har oc¨en del. som du får om du vill.

ja har du vägarna förbi jät/växjö. så hojta till, vet inte ens var smögen ligger men det låter lååångt borta,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Vilken fin o bra idé! Ett utmärkt sett att få in lite slantar till behövande katter!
Snyft, tack alla. Men som sagt, jag bor i Strömstad och har inte råd att hämta några grejer.
Om ni i Stockholm har saker kan jag åka ner till Strömstad med dom innan midsommar…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Du är för gullig! Vill du hälsa på?
Om du vill så, annars hade jag tänkt vi skulle träffas i Strömstad. Tänkte ligga på vandrarhem eller hotell i Strömstad.
Ja vore kul! Men om du vill, så får du gärna sova över här! Om du kommer själv, förstås! Vi brukar knö ner folk om de kommer ensamma i vår kökssoffa! Det är dessvärre enda övernattningsmöjligheten vi har!
Jag kommer ensam, nån måste vara hemma och passa våra katter. Men jag åker bara om det finns saker att ta med ner till loppiset.
JA det förstås!