En hälsning från Katthemmet Kompis
Till alla er som engagerade er i de 19 avlivningshotade katterna….och till alla andra som hjälper hemlösa, sjuka och vanvårdade katter. http://www.katthemmetkompis.se/poliskatterna.shtml
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Vad fint skrivet! Helt underbart att katterna kunde räddas!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vilkenl ättnad att alla fått egna hem,tänk vad massmedia når ut till alla så fort, önskar bara att det gick att använda oftare för at visa hur många som verkligen behöver hjälp…

Jättebra att alla fick hjälp. Men är det bara jag som känner at dessa alla mail med bra hem borde kunna utnyttjas till andra stackars missar. Kan man inte be dessa människor att hjälpa fler som står i kö runt om i landet för att få ett eget hem att bli bortskämda i.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#3 Jag uppfattade det som att det pågick sådana kontakter också. Om jag inte fattade det alldeles fel stod det om det i en av de andra trådarna om ämnet "de 19 katterna". Helt klart bör man försöka hjälpa andra nödställda katter nu när det anmälde sig så många som ville ta hand om en katt.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Blir alldeles varm inombords när jag läser hur det ordnade sig för missarna…o jag hoppas att dessa mejl o telefon-kontakter kan stå till förfogande för andra utsatta missar..