Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 3671 ggr
essut50
0

Gillar era katter solen??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte på att här hemma är det bara Pontus som gillar att ligga i solen..Milou vill helst ligga i skuggan. Man undrar varför??

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

destiny
0

Mina katter gillar att ligga i solen. I alla fall inomhus. Dom letar upp solfläckar och lägger sig där och njuter.Glad

Puma77
0

Favoriten här hema är ju klättermöbeln som står i fönstret och där ligger ju solen på om dagarna det är sol. Den platsen är alltid upptagen av någon av katterna. Billy har även en egen bädd på köksbordet som står vid fönstret i köket. Den platsen är också mycket upptagen. Mest av Billy men även Tudor kan ligga där ibland. Så visst älskar de solen. Det är varmt och skönt.

//Pia

mimmi76
0

min ena katt ligger gärna å gassar i solen,den andra är lite kinkigare hehe

Danielssonsgarden
0

Här älskar alla våra katter att ligga i solen, både inne och ute.

emjon
0

Kissarna här älskar att ligga i solen ute på inglasade balkongen. Då sprider de ut sig på klösmöblerna och även i stolar och på bordet. Några gillar at ligga på fällarna på golvet och kika på folk som går nedanför.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Hawknestgrove
0

Ja de gillar solen, nu i alla fall. Sen när det blir högsommar och stekhett, då söker de sig i skuggan

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

huskatt08
0

Min ena låg utsträck i hela sin längd i soffan igår när solen gassade på där. Cool

MariannE11
0

Zazza var en riktig soldyrkare…..Gråter

Jullan är en bra arvtagare med Bruno o Buzan i släptåg…. Lillan däremot tror jag inte vågar ligga i sol då hon passar sej för Jullan o Bruno….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

karins
0

Jo dom gillar solen, rullar sig i den och ligger på rygg och njuter. i alla fall på våren på sommaren kan det ju bli lite varmt, så de söker efter skuggan.

kerstin2181
0

Mina avgudar solskenet, igår fick jag ställa köksbordet på tvärsen, så alla fick rum att sola magen, ja ja, kanske inte alla 7Skrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

huskatt08
0

Skrattande ¤Kerstin2118…Det låter för härligt….skulle jag velat se.

kattassen
0

Sol är härligt!

Skrattande

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Hennum
0

ja, mina katter tycker mycket om solen, förutom kanske gamla Lucy. Hon blir lite för varm och trött tror jag. Så det blir bara kortare stunders solande för henne. Men lika ofta kan katterna lägga sig i skuggan, antagligen när de blivit för varma ^^

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Jenna-Gun
0

Ja alla gillar solen.Nu iaf, innan det blir sommarvärme.

Atiz
0

Oja.. paradiset är på den inglasade balkongen.

mariia89
0

Mina kissar älskar solen :) dom ligger ute i solen och rullar runt runt i gräset, sen är dom ute mycket mer nu när det är fint väder. Morris tycker om att sitta ute på fönsterbrädan och sola sig, det blir varmt där :D

Maria

katterna
0

alla mina tre katter älskar solen . och älskar att ligga ute på balkongen när det är varmt ute..