Nominera måndens medlem mars
Nominera måndens medlem mars
Nominera:Månadens Medlem!
Sedan ett halvår tillbaka har vi börjat utse Månadens Medlem här på Hittekatter iFokus.
Alla medlemmar på Hittekatter kan nominera en eller flera personer som har utmärkt sig med hittekattsarbete. Du kan maila ditt namnförslag antigen till Alexej, Puma77 eller Lena. Det går också bra att nominera öppet här i tråden. För att göra det lite opartiskt kommer vi Medarbetare sedan att rösta fram vem av de nominerade som ska bli Månadens medlem.
Månadens medlem kommer att få denna fina magnet som jag, Puma 77 har gjort:
Plus några myntamöss att leka med….:)
Alla som ni anser har gjort något "utöver" kan nomineras till Månadens medlem, stora som små gärningar! Skriv gärna varför du tycker att den nominerade person ska bli Månadens medlem.
Som det är nu så vet jag INGEN som avstår att bli nominerad längre förutom vår Sajtvärd Lena.
Tidigare vinnare har varit Crisse, Naquita, Kusten, hawknestgrove och nu senast Järngänget med Kattassen, Gronstedt, Stefan E och kusten.
//Pia
Hehe, jag ger inte upp och nominerar Bumbis. Inte bara för hennes fina kattsängar, nej, hon har alltid vänliga ord och tröstande ord till alla. Hon har mycket erfarenhet och kommer ofta med tips och råd. Hon bryr sig om hemlösa katter och har blivit ett viktigt medlem för Hittekatter! 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
ja bumbis har nu gått med på att man kan nominera henne så det är helt ok.
//Pia

Japp nu är det Bumbis tur!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Bumbis säger jag också
Jag nominerar Debattia.
Bumbis. 
Jag nominerar Debattia…som kämpar så i motvind samt gör så mycket för många missar.
Bumbis

danielssonsgarden och josefa
Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...
Debattia
debattia
Jag tycker det är jättesvårt nominera någon särskild för här är så många som gör så mycket. Hinner heller inte alltid med att läsa alla trådar och förra tråden missade jag nominera men skickar ett stort grattis till de som blev månadens medlem!
Den här månaden får Bumbis min röst!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Bumbis!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Bumbis :)

Jag har inte röstat på Bumbis förut av den enkla anledningen att jag visste att hon avsagt sig…. men denna gången slipper hon inte undan!
Röstar på Bumbis 

oj, oj, oj, oj 

JA Bumbis, du åker dit av mig med!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ja det finns många som är väldigt aktiva nu. Jag hade också Debattia, Danielssongarden på listan men nu är det Bumbis tur som bidrar med pengar, skickar saker i paket och fixar på sitt håll. Det är guld värt!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Min röst går absolut till Bumbis. Hon är också alla katters vän under lång tid och gör fortfarande mycket gott för både fyrbenta och tvåbenta,
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
ska inte denna puttas upp? :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
jag röstar på Gronstedt

Jag röstar på Bumbis. Så snäll, omtänksam och generös mot både djur och människor som hon är. Bumbis är värd sin vikt i guld.
Där är flera jag skulle vilja rösta på, Debattia, Josefa bl a. men min röst denna månaden går till Bumbis som jag har röstat på en gång innan men då tyckte hon inte att hon var värd det men jag ger mig inte för jag vet att Bumbis hjälper så många av oss här inne.
Ja passa på nu ni som inte nominerat för det är sista dagen nu.
//Pia
Jag vill också rösta på Bumbis, tycker hon gör så mycket gott
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Bumbis blir min röst denna månad

Bumbis 
Kram
#24 hjag då? som har skänkt 800kr denna månaden???+gett bort 3,4kg Orijen till Gronstedt+4avmaskningstabletter
jag är en värdig vinnare!
men jag gör det inte för att vinna,utan utan av omsorg till utekatterna!

Bumbis!! Bumbis!! 
Yakuna, du har humor! Det finns många av oss här, som ger både pengar och mat varje månad. OCh Bumbis har varit helt otrolig länge! Förut, så ville hon ju inte ta emot utmärkelsen.

Bumbis!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
#31 avundsjuk för jag gör reklam för mig själv?
lite humor skadar inte,tycker igentligen det är löjligt med tävlingar om vem som är duktigast..det blir ju bara konflikter.
ingen är bättre än nån annan tycker jag,alla är lika bra och bidrar efter sin förmåga.
tack för ordet och jag hoppas att ni såg mitt tidare inlägg som ironi,jag behöver ingen utmärkelse för att veta att jag gjort nåt bra för katterna.
kram på alla katthjältar här inne,ALLA förtjänar ett pris,så här får ni en KRAAAAAM.
*over and out*
Självklart så förstår jag ironin. JAg har ju fått utmärkelsen själv, så jag är inte avundsjuk……
det är ju den där varma goa känslan som man får runt hjärtat, som är den viktigaste. Sen får alla utmärkelser vara hur fina som helst. OCh om det är nån som tål och som kan ge ironi, så är det jag!
Denna utmärelse har inget med tävling eller hur duktig man är i sig. Det är bara ett litet sätt att visa vår uppskattning för det arbete som lägs ner på katterna.
Det är ett tungt arbete och det finns många här inne som haft stora motgångar och detta är bara ett litet bevis på vår uppskattning och möjligheten att fortsätta med sitt så viktiga arbete.
Vi på hittekatter tävlar inte om vårt arbete och #33 jag förstod ironin 
//Pia
Jag håller med om Bumbis förstås, men just den här månaden vill jag även nominera Mymlanbus som är ute kväll efter kväll och fångar Tess katter.
#29, 33, även om detta är ironi är det just därför jag tidigare avsagt mig nominering till denna "tävling", men Alexej övertalde mig, det kändes mer löjligt att säga nej hela tiden.
Jag har gjort mitt tidigare i livet och fått miljontals tillbaka från katterna. Jag har numera "lagt av" och anser att det finns så många andra som gör så mycket bra att jag verkligen skäms
att mitt namn ens nämns här….
#37 Bumbis vet skäms på dig som har sådana tankar om dig själv jag är otroligt glad över att du ändrat dig och min röst har du 1000-falt helhjärtat
#36 Håller helt med dig om Mymlanbus och det är snart en ny månad 
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

bumbis
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

#37 Bumbis. Tänk så många kattägare och katter du överraskat och glätt, verkligen mycket, med dina underbara Bumbis-bäddar som nästan blivit betraktade som magiska eftersom alla katter vill ligga i dom. Vad jag förstått så kommer det stora lådor med presenter från dig då och då. Du är verkligen värd att bli uppmärksammad!

Håller med #38 Skäms på dig Bumbis
Håller med även betr. nästa mening, jag vet vem jag ska rösta på nästa månad. 
Bumbis denna månad.
Och nästa månads röstning blir lätt även här.
Jag röstar också på Bumbis. Debattia är också en stark kandidat men som sagt det skall ske fler nomineringar framöver