Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattmat
Läst 1615 ggr
kattassen
0

Huveröds ordnar hemkört!

Hehe trodde ni att det var andra saker på gång?Flört

Nej jag hittade annons i Göteborgs-Posten i går om att Huveröds Hund och Katt-affär här i Göteborg har hemleveransservice i Göteborgsområdet.

Jag tänker närmast på ex. Kusten och alla ni andra här i Göteborg som behöver stora matförpackningar och sand. Jag själv brukar köpa en 10 kgs Wellbeloved-säck med torrfoder och Ever-Clean sandkartong. Det blir lite att släpa på. Eftersom jag brukar handla på Huveröds då de är billigast på dessa varor skall jag genast testa detta. Huveröds ligger också på sådana platser här i stan som man måste ha bil att nå. 20:- / leverans kostar det. Det är billigare än bensinen då jag har 1,5 mil enkel väg ditFlört

Kolla gärna deras hemsida:

Huveröds

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Sidentass
0

Det skulle jag behöva…förra veckan gick man o drog på en kärra me 10 kg sand..burkar o torrisar..det var tungt det!! Vet också att man har tillgång till  husse..men nu när vi har så många katter så måste man också tänka på priserna tyvärr..

Hawknestgrove
0

Ja jag har ju börjat med Olivers grejer där jag bor. besrtäller man för minst 399 kr så ör de ut gratis

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Yakuna
0

testat foderbilen?

http://www.foderbilen.se/

Hawknestgrove
0

Kör inte hos mig…….OCh Olivers kattsand kan jag verkligen rekommendera.  Dryg som 17 och luktar lite viol! Sen är deras foder också väldigt poppis och drygt. Har ju en kisse, som kan äta detta foder……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

kattassen
0

#3 Verkar också fungera här i Göteborg. Skall kolla dem också.

Glad

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

huskatt08
0

Skrattande Trodde det var mer åt flytande hållet till….

Skämtåsido…Är jättebra intiativ och inte var det dyrt heller.

Tyvärr vet jag ingen som har den servicen där jag bor.