Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 784 ggr
Yakuna
0

min katt gav mig en ide`

min katt gick och la sig under en ikeapall:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40093238

om man bygger ett golv /tak i mitten utav pallen (där trappsteget är)och bygger igen sidorna,men inte ena kortsidan,så får man ett tvåvåningskoja.

bara en ide,som någon kanske kan ta fasta på.

jag la en matta över,det trivdes min kisse med.

Yakuna
0

ingen som tycker det va en bra ide? själv tycker jag den va suverän och platssparande för katthemmen framför allt.och självklart lägger man in filt/kudde för katterna att mysa på.

huskatt08
0

Tror missarna gillar det….de brukar tycka om att krypa in o gömma sig.

Här hemma gör jag kojer åt mina tjejer med lite allt möjligt….helst mina ena tjej (Smelly) älskar det.

Yakuna
0

jag la en trasmatta äver och ställde ena kortsidan mot en vägg,där sover min kisse nuGlad

anebit
0

Bra idé!     Glad

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Yakuna
0

#4 tackCool

Lena
0

Vi har en sådan pall här hemma. Den gillar katterna att sitta på när vi äter frukost. Kan tänka mig att det även kan bli en bra kojja av den också. Prisvärd är den ju också.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Yakuna
0

#6 här låg pip i sin "kojja" hela natten och snarkade högljutt.

imorse när det va dags för mat kom han fram därifrån och sträckte fint på sig.

min hemsida:

http://www.gardens.dinstudio.se/

Sidentass
0

Vilken toppenidé!!

Själv har jag alltid tomt i idéförrådet..därför är det så bra när andra kommer såhär o fyller på därGlad..sen har man tumme mitt i tass..men både sonen o sambon är praktiker, så jag kan ge dom jobb:-)

Yakuna
0

#8 ja gör det.

det är bara att ta lite plywood på sidorna och såga till efter formen på långsidorna,vid trappsteget får man nog ha ett par regälare plankor (det blir ju ett golv)

funderar på att bygga en faktiskt.

Jenna-Gun
0

Ja det var en bra idè.

Yakuna
0

#10 ja visst va det?(känner mig fruktansvärt smart,NOT! hehe…)Cool

Hennum
0

vilken bra idé. Har en sån ståendes här, men det är mammas, så hon bli nog inte glad om jag tar hennes och bygger om den och ger bort den. :P

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan