Ruu och jag spelar Wii =)

Åhh vad söt!
Det ser mysigt ut! 
"Varje katt är ett original och ett mästerverk"
gulligt :D

Å vad mysigt att få se lille Ruu igen! Han verkar trivas gott hos dig Lucy!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Så gulliga ni är.
Kram o nospuss till Ruu
Vi vann inte han och jag men Ruu var mycket nöjd med det hela endå XD Ha ha, han är så sällskaplig när han vill
Vilken underbar bild..
Förstår att Ruu trivs hos er.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hihi! Han ser ut att gilla att spela men jag kan inte förstå att det hjälper något med en sådan gospropp i famnen jag skulle inte ha ro att spela utan bara mysa istället.
Härligt foto på er båda! Vad underbart ni verkar ha tillsammans! Jag blir alldeles lyrisk av bilden! Kram på er!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Vägde Ruu idag.. Han var i badrummet när jag vägde mig.. Har gått ner ett kilo till! yey.. Men Ruu han är en riktig liten tungviktare.. Kan ni gissa vad han väger?

7,8 kg 
Härlig bild. 
# 11, du har aldelles rätt.. han vägde 9 kilo.. har aldrig haft en så stor katt förut! 
V a!!!!!!!Vilken jätte! Då har han väl gått upp lite, för jag tror han vägde lite mindre, när du fick hand om honom. Herrn får banta……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Tycker inte att han är tjock dock.. Känns som muskler på kisse.. Men nu äter dom RC för kastrerade katter. Foder som inte ska göra så dom går upp så mycket.
Ruu fick ju tyvärr kattunge foder i början.. Min tjockis.
Ja just det……..MEn det är ju bra, att han gått ner ett kilo. Ett-två till i långsam takt hade inte skadat!
Och motion får den lille tjockisen.. Just nu är han och min syster yster ute och promenixar.
Orkade verkligen inte ge mig ut idag(för mycket melodifestival igår.. eller var det drickan till.. hmm..
) men Syster kom på besök och Ruu är hennes favorit här hemma så de gick på en promenad.
HAha… Hur går det med balkongen? JAg har inte glömt mitt löfte till dig, ser du!

Vad underbart att han har en promenadkompis! Det mår han bra av! Socialt o muskulärt. 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Vi, min pojkvän och jag är optimister.. =) Vi var på Bauhaus och köpte skruvar och vinkel saker och grejs.. ( Rasmus anser inte att jag är särskilt utbildad i verktygs och virke världen.. han skämdes då jag frågade om "pinnar" till balkongen XD )
Men när vi skulle ha våra "pinnar" så insåg vi att vår lilla seat inte är 4 meter lång.. XD Så vi måste ordna det på ett annat sätt.. Ska köpa säng på IKEA så vi ska ta virket på släppet samtidigt.

#12 och 13 Hoppla hoppla! Då har han verkligen ökat ordentligt den lille krabaten. För några 9 kg vägde han definitivt inte i höstas när han mellanlandade tillsammans med Gunilla här. Min Baffe väger nästan 7 kg men han var inte riktigt i den kalibern då…
Det blir till att sätta honom på bantningskur och många koppelpromenader i högt tempo..
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Koppelpromenader i högt tempo är han duktig på.. puhh.. Jag springer, klättrar och kryper..
Crazy cat lady.. Yes thats me. Alla vet vem jag och Ruu är. Blev stoppad av en tant på ICA för lite sen som sett mig och Ruu.. Hon fick bara lov att säga till mig att hon tyckte vi var så söta tillsammans och att det glädjade henne att se hur mycket jag tyckte om djur..
HAha så kul du fick, när du är ute med Ruu tillsammans! Det hade du ju aldrig fåt om han gått ut själv!
Fast det är ganska mysigt med utekatter oxå.. Att ligga ute på gräsmattan på sommaren med ett par katter omkring sig =) Så är det hos mor och far.
Jo, det är helt Ok bara det är säkert. Tänk på en arma kissen i Filipstad… Ihjälptrampad……