Akut avlivningshotade kissar
Kopiera och lägg in i din blogg eller om du inte har en blogg kopiera och maila alla du känner så vi kan hjälpa kissarna innan det är försent
Hjälp avlivningshotade kattungar tiden går ut 6 november
Skrivet av evamojje 1 november 2006, klockan 22:23
Hjälp avlivningshotade katter
snälla kan någon hjälpa till dom blir avlivade den 6 november om ingen tar hand om dom permanent eller tillfälligt tills dom får ett hem ,spelar ingen roll vilket men snälla hjälp dom små.19 katter, allt ifrån ett par månader till några år, har omhändertagits av polisen och är nu avlivningshotade. Tiden går ut måndagen den 6:e nov.

Maila maritha maritha@katthemmetkompis.se
Tass från Mojje & hans matte Eva + våra hittekissar Minni & Zotis (vi är akuthem åt stockholms katthem)
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Ja, herregud om man hade haft plats…jag ska höra runt med alla jag känner, men vi bor ju liksom i fel ände av landet….vilket ju i och för sig har visat sig att inte vara nåt hinder bara man vill!
Evangeline
vill lägga in detta svar ifrån katthemmet som har lagt ut ropet på nätet.
så att det inte blir några missförstånd!!
_Hej Eva Katterna bor på ett Pensionat och Polisen vill inte betala längre. Jag kan inte ta in fler har överbelagt redan. I våras tog jag in så många, det slutade med att jag hamnade på sjukhus. Då hjälper jag inga katter alls. Försöker att få in några, har jättedåligt samvete för att inte kunna ta in alla. Det känns som om jag leker gud, och det är för jävla jobbigt. Är tacksam för all hjälp. Mvh Maritha
_
Tack Maritha för att du klargjorde vad som låg bakom detta.
Tass från Mojje & Eva+Minni & Zotis
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.