Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutsatta-djur
Läst 1187 ggr
huskatt08
0

Häst i källaren!!!

Ännu ett tragiskt fall av vanvård. Kvinna fick djurförbud hoppas det följs och kollas upp.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4644139.ab

Ledin
0

har svarat på ridsport. ^^ Kvinnan kunnde hittat bra hem innan den tog ner i källaren för kan man inte ge den bra hem får man hitta ett. suck vad trött man blir på sånt här o tyvärr inte så förvånad heller.

Lena
0

Usch man blir så ledsen på alla dessa djurägare som skaffar sig djur utan att ta sitt ansvar. Det är många som inte skulle få ha djur på vykort ens en gång….

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

anebit
0

Fy sjutton jag får spader på alla människor som inte fattar vad det innebär att ha djur.    Skrikandes

Köp mjukdjur och lek med…………

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Ledin
0

tyvärr blir man inte förvånad längre men arg och besviken på hur folk är funtade.

Hennum
0

kära nån :(

det är just i sånna här tillfällen som djurförbud är så bra, och viktigt att det följs upp. Människor som verkligen inte har förståelse för djurens behov. Hoppas hästen, katterna och hamstrarna kan må bra nu, lyckliga.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

annelisen
0

Hur sjuka e människor egentligen? Jag blir så j-kla förbannad. Och ledsen….

monsi
0

Inte förvånad längre men väldigt mörk rädd.

Fy fasiken för sånna personer som den kvinna, men bra mentalt kan hon ju inte må.

hr en häst som är välldigt speciel.

Han skulle igentligen säljas igen när jag fick den men med tanke på hur speciel den hästen är så kan jag inte sälja den av rädsla för vad en skulle kunna råka utför.

Den lämmnar mig endast om personen som köper den skriver på papper o kontrakt att den inte får säljas vidae mm.

Uch! hemska tanke vad min lille knäppis skulle kunna råka utför, om han hamnade fel,.

med tanke på hur han är så skulle det kunna ske välldigt lätt.

Hoppas den kvinnan inte ens får ha djur på kort

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad