Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: media
Läst 726 ggr
Magda
0

Jag & soprotar-elias i tidningen!

ystads allehanda

men mitt namn fick de inte rätt, inte heller tog han med allt om de hemlösas lidande och alla här innes jobb med dem..

vet inte om det kommer mer i pappers upplagan men..

rätt kul att de ville ha med oss iallafall..

Jenna-Gun
0

Hoppas det blir napp.

martdat
0

Hoppaas att det blir napp, roligt när media skriver även om de inte får med allt man vill, bra bild på honom i allafall,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Alexej
0

Jättebra!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Engla
0

Så bra att ni kom med i tidningen! Glad Men herregud, vilken kort artikel! Var det en journalist utan erfarenhet? Förvånad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Sidentass
0

Åhhh..jag hoppas på att ägaren nu hör av sig!!

kattassen
0

Fint att få lite uppmärksamhet med missen! Hoppas det kan ge napp men förmodligen är det väl en i raden av hemlösingarRynkar på näsan

Märklig kommentar lite längre ner under artikeln förresten; skriven av signaturen "kan inte ha katthotell". Undrar vad det är för några som tar hand om katter, matar och ser till dom för att sedan avlivaGråter

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

huskatt08
0

All  publicitet som rör de hemlösa katterna är bra. Bra jobbat magdaSkrattande

Reagerade oxå stark på kommentaren av "kan inte ha katthotell"

varför mata mm för att sen avliva dom GråterSkrikandes varför görs det inte direkt om tanken ändå är att göra det ??!!

Magda
0

jo jag tyckte också att det var kort med tanke ¨på hur mkt han frågade.. men jag trodde inte att de skulle ta med ngt alls så jag e nöjd :) de fick med att man ska kastrera och idmärka plus att det finns många hemlösingar iallafall..

anebit
0

Jättebra att ni kom ut i tidningen. 

All publicitet om hemlösa katter är toppen.

Hoppas nu att någon lycklig ägare hör av sig som förtvivlat letat efter sin katt.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna