Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattmat
Läst 1390 ggr
Engla
0

Bilder på hemlösa katter

Jag skulle behöva bilder till Katthemmet Kompis blogg på katter som har levt ett tufft liv som hemlös. (För att ha bildbevis på att katter inte klarar sig på bara fåglar och möss. Samt den kalla vintern.)

Du måste ha tagit bilden själv. Vill du att ditt namn ska stå under fotot, så ange det.

Hoppas ni kan hjälpa mig!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Alexej
0

Crisse har gett tillstånd att använda hennes bilder i hennes fotoalbum. Men man måste klicka på de innan man kan spara de.

Men kollar med henne.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Magda
0

du kan använda alla mina bilder på katten i tråden Sop-rotar katten, han ser verkligen eländig ut på dem..

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grålle. levt hemlös i cirka 13 år, mitt i ett bostadsområde och ingen hade brytt sig mer än matat. minst 2 bilolyckor fanns det vittnen till, han hade skabb, öronskabben hade ätit upp hans trumhinnor,. inga tänder i munnen, mager, lever o njurar o allt du kan tänka dig var slitna.  Hade ALLT du kan tänka dig när vet kollade honom. fick avlivas 2 dagar efter han tagits in.

du kan väl länka till min blogg om du lägger ut honom. mitt namn behöver inte vara med.

Crisse
0

Jag har 3 album som kanske passar. Katter i nöd, Kattkoloni och Hamnkatterna som du gärna får använda om något passar till ändamålet.

kattassen
0

Fråga Kusten - hon har många bilder som talar för sig självaGråter

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Engla
0

Tack så mycket alla! Emma, har du fler bilder? Självklart länkar jag till din blogg. Glad

Naquita
0

jag ska kolla vad jag har för bilder:)

kappa
0

Bilden på Diana som Kusten har tagit talar för sig själv. Hade hon inte blundat så hade man inte kunnat titta mer än en gång. Då ögat inte ligger på sin plats Gråter

Kolla med Kusten.

Mvh

nyttigajag
0

37 du har ett inlägg i din gästbok på beautybears.seFlört

Hennum
0

#3: gud… katten ser ju ut som ett vandrande lik. Lilla vännen :( Det där är ett foto man börjar gråta av.

Jag har inga bilder på hemlösa katter som ser riktigt hemska ut. Däremot har jag bilder på mina egna, dels på Missan när hon var som magrast, och dels på Kurt när han hade klåda och tappade päls och blev helt kal.. Men som sagt, inget som berodde på hemlöshet, men en vit lögn? :P

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Engla
0

# 10 Kan jag få använda en av dina bilder?

Hennum
0

Bild på vad? Pälslös katt, utmärglad katt eller hemlös katt? Tyvärr måste jag säga att bilderna på dom hemlösa är tagna med mobilkamera och rätt dåliga.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan