hjälp erbjudes!
hej.
är en 32årig tjej som brinner för sjur som har det svårt.
jag hjälper GÄRNA till på katthem i och runt göteborg(jag bor i hisings kärra)
jag kan hjälpa till med matning,kattlådstömning,städning,lek,ja nästan allt.
jag är en vanlig privatperson som hatar att se djur lida.
vet ni om någon organisation i göteborg som behöver hjälp med lite allt möjligt,så tveka inte hör av er.
jag är hemma hela tiden nu,kan hjälpa till när som..har dock ej tillgång till bil.
men du kunde inte tänka dig att bli stödhem eller så?
#jag VILL hemskt gärna,men bor i en etta och har redan 2katter och sambon och jag har diskuterat det och det blev till slut ett NEJ.
vi måste tänka på våra egna katter först.
hade jag bott själv hade jag mer än gärna blivit stödhem.
Kul att du vill och kan hjälpa! Sådant tycker vi om
.
#3 tycker man ska göra det om man kan och jag har ju tiden!
Sånt läser vi gärna här på Hittekatter:)
Vet inte om Kusten behöver hjälp nu. Det är en tjej i Göteborg som är väldigt aktiv med hemlösa katter. Annars söker http://v2.goteborgskatthjalp.com/ alltid efter volontärer som matar kattkolonier.
Delta som volontär
Just nu söker vi:
- Volontärer som kan transportera katter från "fångstplatsen" till veterinär, katthem eller jourhem eller som kan hjälpa till med att ta hand om TNR-kolonier.
- Volontärer som kan lägga betonggolv i katthemmets rastgårdar.
- En jurist eller juridikstuderande som vill hjälpa oss med juridisk expertis samt att utforma skrivelser (polisanmälan, JO-anmälan mm).
- Dig som vill agera jourhem och öppna ditt hem för en eller flera katter medan vi försöker hitta hem till den.
- Dig som vill hjälpa oss att hitta sponsorer.
Hör av dig till miranda@goteborgskatthjalp.com
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Vad trevligt att du vill vara med o hjälpa…finns säkert djurhem som behöver din hjälp, önskar dej allt lycka till!
#5 så nu har jag skicakt ett majl till Miranda,hoppas på ett positivt svar.skulle vara underbart att få hjälpa till med katterna på katthemmet.
det finns ju alltid saker att göra,mata,städa,tvätta,kela,socialicera mm