Glad katt vill hälsa till er alla!
verkar ha blivit något fel på den här tråden, inga kommenterar verkar gå att göra, men vill bara visa att Lucia mår bra! 
Kommer ni ihåg kissen från E6:an som Kusten fångade in i höstas?
Hon hamnde hos oss och har varit ett svårflörtat litet spott- och fräsmonster sedan hon kom hit. Det största problemet har varit att hon haft två rejäla urinvägsinfektioner så vi har inte kunnat släppa ihop henne med de andra katterna förrän vi sett att hon varit frisk.
Nu är hon i alla fall lös i huset sedan ett par dagar och det går jättebra! Trodde hon skulle gömma sig men hon leker med de andra och är en superglad liten kisse! 
Hon vill inte gärna bli klappad men gosa med fjädervippan är en höjdare! Nyfiknare katt får man leta efter och hon smyger efter oss vart vi än går.
Bilderna är dåliga, tagna med mobilen och dessutom sitter hon inte still, det är mycket spring i benen nu.
Här nedan spanar hon på fåglarna.
Här myser hon på sin favoritmatta efter timmar av bus med kompisarna!

Härligt att se lilla Lucia som så härligt har anpassat sig till huskattslivet!
Rosor till dig som tog emot lilla E6-an-katten!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Åh Bumbis vilken liten söt flicka, så skönt att hon fick komma till dig.
Vilken fin kisse hon är Lucia! Och vilka fina foton! :)
Nu verkar det som att tråden fungerar i alla fall!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#3 Bra! Jag städade undan några skumma knappar som hade smugit sig in mitt i inlägget. Det låg en "spara och avbryt" mitt i. Nu verkar det dock funka då, hoppas det!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Guuuuud så söt.
Massor med nospuffar till dej.
Har försökt skriva här hela dan men det har inte gått.
Men lilla tösen då, så fin hon är 
Lucia, så söt hon är.
Det känns så tryggt att hon bor hos dig Bumbis.
Har också försökt skriva flera inlägg men det har inte gått fram. Bumbis så underbart att Lucia nu är bra från sina urinvägsinfektioner och får vara i hela huset och busa med de andra kissarna.
Härligt också att hon fick stanna hos er lilla sötnosen.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Vad snälla ni är alla!!
Meningen var ju att Lucia (Fatima som hon först hette) skulle till dalabumbisen i stödhem, vi skulle absolut inte ta in fler katter. Hon skulle bara mellanlanda hos oss för vidare transport men eftersom hon visade sig vara så skräckslagen beslöt vi att hon fick stanna.
Vi får hoppas att hon trivs och låter sig klappas snart.

Vilken fin E6:an tjej. Har hon ingen fin Bumbis-bädd att ligga på, eller har du skänkt bort dom alla, så snäll som du är.

Nämentitta!!
Har jag både en namne och en dubbelgångare här ute!! Se så lika vi är varandra…o jag är chef över min matte numera..ser till att hon kommer opp o lägger sig på plats i slafen, där hon o jag ska gosa!
Matte låter hälsa att hon tyckte det var så gott o givande att få läsa om missen som finner sig så väl hos dej:-)
#11, hi, hi, hi, jo gissa om här finns Bumbis-bäddar över högt och lågt.
Än så länge har hon inte så mycket ro i kroppen att ligga still, hon måste undersöka varje vrå i huset!
#12, sååå söööt och så lik Lussan!
Var det inte din Lucia som var med i lussetävlingen förra året?

#13 Jovisst var det så! Tror att våra Lucior tillsammans ska få krönas å det högtidligaste i december, min Lucia har redan planerat Lussefest med sin namne;-) *snacka om att planera i tid;-)*

Ja..tänk att missen är inne i värmen..efter att ha levt så farligt ute i ur o skur…det värmer gott måste jag säga..
Bumbis, vill bara tala om, att alla dina tre grejer är sålda nu och redovisningen finns inne på insamlingsforumet.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Åååh…
en sån ljuvling hon är den söta Lucian..
Här kan man verkligen tala om natt och dag från hur det var då till hur Lucia har det nu. Tack Bumbis!!
åh så mysigt!