Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1265 ggr
Alexej
0

OT-Smileys att ladda ner:)

*alien* *angel* *frown* *whap* O_o *blush* :* *blomma* *hah* *rock* *cheer* *clap* *uhh* *trosta* *vetej* B) *puke* :( (: *devil* *zzz* :S :) *studs* *tom* *kiss* :P f_u *hmm* *haha* *tihi* *bash* :D *huh* ^) *hej* *note* *hart* ;) *harrt* *love* *drink* *george* *brknhrt* *grrr* *lavloo* *whambam* *tfn* *woohoo* *smoke* *yay* *kjerlek* *ninja* *iih* :I *growl* *wow* *lavlooo* *natti*

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Casiopeia
0

Hur gör man för att lägga in smileysarna i text då? man kan väl bara bifoga en bild i taget?

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Alexej
0

Man måste först spara en smiley i sin dator. Jag har en avdelning under mina bilder bara för smileys som jag bifogar som en bild efter behov.

Jag älskar Smileys:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

karins
0

Kul med smileys   

Bumbis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för roliga smileys Alexej!!

Kusten
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, tack!

Casiopeia
0

Jo, men lägger man in dom som en vanlig bild kan man ju inte bestämma vart i inlägget de ska hamna och kan bara lägga in en i taget..? Och det blir en kopia i en ruta i hörnet på inlägget, åtminstone när jag gör det? *känner sig dum*

Casiopeia
0

…funderade nämligen på om jag kunde göra egna smileys men då vill jag ju kunna infoga dom på ett smidigt sätt :-)

*putt*

Casiopeia
0

…kan det faktum att jag har firefox ha med saken att göra..?