Rökte Hasch med sin katt i låda.
vad är det för feeel på folk?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Totalt hjärndöd..
Börjar undra om det är miljöförstöringen ?
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Stackars lilla 6 månaders kisse, jag finner inte ord för vad jag känner och tycker!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Sanslöst! Vissa skulle inte få se en katt på vykort ens en gång!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Fy faderen. Hoppas han inte får tillbakA katten i alla fall!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

HEMSKA människa! Jag har sagt det förut och säger det ännu en gång, Vad är det för fel på folk????
Maria
Blev helt mållös. Va 17 är det för fel på folk? Tänk vad stolta hans föräldrar ska vara.
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Man vet inte om man ska skratta eller gråta, folk är ju inte kloka i huvudet. Det är så dumt att det låter ju mer som en "urban legend" än något annat, men men som sagt folk är inte kloka.
Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...

Misstänkt skulle jag inte kalla det, det är ju ganska uppenbart att han är djurplågare. Hoppas han får djurförbud eller något i den stilen, om han tror att det är rätt sätt att ta hand om en katt på.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

*suckar bara*…orkar faktiskt inte läsa igenom eländet…finns allt folk till allting..vad har dom bakom pannbenet..som Lena säger..vissa borde inte ens få titta åt djur.:-(

Som sagt en del borde inte få ha djur
Hoppas lilla kissen får en annan och bättre Husse/Matte.
Det är inte ovanligt att narkomaner testar sina droger på husdjuret först, för att kolla så det är bra grejer….
MEN alla vet ju att "när drogen går in så går vettet ur"
Det är så att man önskar "körkort" på djurhållning.